Nu är det så att jag IOFS kan dela ideer om att en del av tillverkare samt handlare verkar klart mer intreserade av att sälja "sin" grej...
Men JAG finner det som högst normalt förfarande. Detta gäller ju ALLA brancher osv.....Man vill ju säla sin "grej". Och finns det folk som vill köpa den för det pris den kostar så finns en marknad. Och därmed enligt mig i alla fall en befogat skäl att fortsätta sälja sin "grej".

Det finns många fora för att framföra sin egna åsikter o tyckanden.Men att generellt som här använda ordet "brach" ger rysningar. ALLA åker med i ett svep.
Tidningar skriver ofta om saker. samt tv osv.
Men där namnsätts ofta "bluffmakare" osv så dessa har en möjlighet att bemöta det dom kallas för. Eller det dom Anses vara....Och man kan bli dömd om man inte följer en del lagar som finns i området.
Så pojkar o flickor... Dax för er alla här att UPPLYSA mig samt andra om VILKA ni menar så kan resterande i "branchen" enligt er seriösa få slippa ifrån den "stämpel" "DOM" har fått och får här på faktiskt.se....
För ni kanske inkluderar skåpbilarna till "branchen"...

Ska bli skoj att se om denna fråga modereras eller om faktiskt någon kan stå för sina ord och träda fram med lite mer exakt VAR vi skall se upp..
Är det så fort det kostar det är bluff? Eller är det andra saker som avgör

Så vilka exakt ska vi se upp med enligt er? Och VARFÖR osv...
Bollen är er...och försök håll en något så när ok debatt här nu med inte så högtravande saker hit o dit... För "bedragare" och "bluff" osv är inte direkt högtravande eller speciellt intiligenta saker att vräka på i tid o otid direkt som görs ofta ofta. Och dessutom så generellt så ALLA drabbas i grupp. DVS ALLA som har ett skit med hifi att göra...
OBS OBS OBS...Branch är varenda firma/person som säljer mot betalning saker... ALLA... ...Även OM man anser sig enbart ha en "hobby" så ÄR man en del i en branch. Om så man enbart säljer en kabelsnutt eller en stärkare eller en högtalare...
Så vem är "busen"

MVH
Tobbe
(Trollstämpelaspirant numera kanske för frågan / frågorna ställs

OBS. Jag kommer INTE sitta o debatera osv. Utam enmbart ibland gå in med frågor osv OM något väldigt speciellt inkommer. För det är "NI" som jag ber om hjälp av. Inte "ni" som ska ha hjälpen av mig ju...