Faktiskt är att lära sig den hårda vägen,
Faktiskt expertisen är kunnig, Men de har en förmåga att säga saker på ett sätt som instinktivt sätter en i försvarsställning,
Så det senaste jag inspirerats att köpa på grund av att jag hänger på faktiskt är en förstärkare med Bash teknik.
Denna typ av förstärkare är ju så kategoriskt utdömd här att jag bara måste få höra själv hur ila det är, Med diskanten alltså
Men jag hopas förstås att den skall duga som sommar-förstärkare , Jag får ofta olidligt varmt i min takvåning och hoppas på den svala digital tekniken.
Fast det smarta valet hade nog varit att lyssna på expertisen och välja något annat.
Annars tycker jag att jag lär mig nytt hela tiden här, Även om jag inte håller med om grundtesen att transparent ljud alltid är bäst.
Jag tycker att man kan jämföra ljud med en smulpaj. Smulpajen har bara fyra ingredienser smör,mjöl,bär och socker.
Men ändå är ingen paj den andra lik. Smörets, mjölet och bärens karaktär gör varje paj unik.
Jag tycker liknade om högtalare det krävs ett par grund ingredienser Dynamik, Tystnad/Svärta , Detaljrikedom, Tajming Och Stereopositionering för att det skall bli en bra upplevelse,
Men sen kan de få vara individer, Färgning stör mig oftast inte