Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:Liksom förstås svar på en massa frågor som man inte ens visste att man skulle/kunde ställa.![]()
Vh, iö
Tank skrev:Jag studerade i Luleå för lite mer än ett år sedan ungefär. (Bodde också på Porsön, knappa tre hundra meter ifrån universitetet. (Porsögrillen är bäst på pizza basåduvet!)) Varit där ett år då, men det blev inget mer för mig där. Så tyvärr...![]()
Sollefteå är det jag bor i. Det är 313:- och lite mer än sex timmar enkel resa med Norrlandskusten till Ullånger, där kan jag hämta. Men det är nog lite dyrt... Och drygt?![]()
Välkommen ska du vara om du har vägarna förbi i varje fall!
IngOehman skrev:Man måste åka till Lahäll i Täby på demo, för en demo är ju så mycket mer än att bara spela några skivor.![]()
Men får veta vad högtalarna kan prestera om de ges bra förutsättningar. Men man får även svar på alla frågor man kan tänkas ha (om man vågar ställa dem), och man får hela historiken, om man vill.
Liksom förstås svar på en massa frågor som man inte ens visste att man skulle/kunde ställa.![]()
Vh, iö
Kribban skrev:Ingår det demo när man ska hämta sina högtalare![]()
![]()
MVH Kribban
IngOehman skrev:Man måste åka till Lahäll i Täby på demo, för en demo är ju så mycket mer än att bara spela några skivor.![]()
Men får veta vad högtalarna kan prestera om de ges bra förutsättningar. Men man får även svar på alla frågor man kan tänkas ha (om man vågar ställa dem), och man får hela historiken, om man vill.
Liksom förstås svar på en massa frågor som man inte ens visste att man skulle/kunde ställa.![]()
Vh, iö
IngOehman skrev:Varför det?
Lördag - Söndag = kul på stan (glöm inte grönan).
Måndag dag = Kolla in alla hifi-handlare i Sth.
Måndag kväll = demo i Lahäll.
Tisdag = komma över chocken.
Onsdag = åka hem.
Skulle det vara så att man är intresserad av att beställa något så får man göra det tidigast på torsdag kväll. Alltså tre dagar efter demo. Helst vill jag att man tänker mycket längre tid än så.
Vh, iö
Kribban skrev:När du ändå är igång så kan du väl rekomendera någonstans att bo![]()
![]()
![]()
MVH Kribban (från västkusten)
Style skrev:
bo i Göteborg istället, Elite Plaza får mina rekomendationer i alla lägen.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 25 gäster