Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:De hifi-butiker jag pratat med har slagit alla försäljningsrekord under hösten 2020 och distributörer likaså. Det jag hört är att vissa konsumentelektronikprodukter för hemmabio var slutsålda sedan några månader tillbaka och det gäller samtliga länder i hela Europa. Det beror dels på produktionsstopp i Kina i januari till mars/april 2020 dels på att folk är hemma och kliar naveln. I båda fallen är Corona boven. Internetförsäljningen är också på frammarsch.
Mvh
Peter
gflar skrev:petersteindl skrev:De hifi-butiker jag pratat med har slagit alla försäljningsrekord under hösten 2020 och distributörer likaså. Det jag hört är att vissa konsumentelektronikprodukter för hemmabio var slutsålda sedan några månader tillbaka och det gäller samtliga länder i hela Europa. Det beror dels på produktionsstopp i Kina i januari till mars/april 2020 dels på att folk är hemma och kliar naveln. I båda fallen är Corona boven. Internetförsäljningen är också på frammarsch.
Mvh
Peter
Branden i AKM:s fabrik kanske också spelar roll?
petersteindl skrev:De hifi-butiker jag pratat med har slagit alla försäljningsrekord under hösten 2020 och distributörer likaså. Det jag hört är att vissa konsumentelektronikprodukter för hemmabio var slutsålda sedan några månader tillbaka och det gäller samtliga länder i hela Europa. Det beror dels på produktionsstopp i Kina i januari till mars/april 2020 dels på att folk är hemma och kliar naveln. I båda fallen är Corona boven. Internetförsäljningen är också på frammarsch.
Mvh
Peter
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster