Moderator: Redaktörer
mindcruncher skrev:[ YouTube ]
hifikg skrev:Tack, då slipper jag kolla i över en halvtimma, vojne.
mindcruncher skrev:hifikg skrev:Tack, då slipper jag kolla i över en halvtimma, vojne.
Klippet börjar dock med att Headphones.com's VD berättar att de slutar sälja något från dCS.
Det är modigt att stå upp för sin sak i dagens medielandskap.
hifikg skrev:mindcruncher skrev:hifikg skrev:Tack, då slipper jag kolla i över en halvtimma, vojne.
Klippet börjar dock med att Headphones.com's VD berättar att de slutar sälja något från dCS.
Gillas. dCS har känts som en tänkbar uppgradering från Chords enkla stuff, men det kommer inte in något från dCS i min grotta.
steven33 skrev:hifikg skrev:mindcruncher skrev:
Gillas. dCS har känts som en tänkbar uppgradering från Chords enkla stuff, men det kommer inte in något från dCS i min grotta.
Är du inte lite sugen på en dCS Vivaldi One APEX DAC. Pris endast 1,1 miljon.
https://ultimate.se/produkt/dcs-vivaldi-one/
pLudio skrev:Svar på dCS eget foruminlägg; https://forum.headphones.com/t/dcs-resp ... tory/23779
Imperial-Blomman skrev:De blir nästan komiskt när det ska stämmas å hotas över en usel produkt![]()
![]()
steven33 skrev:Personligen tycker jag det är en underbar trend att vi nu börjar syna hifiprodukter på ett ärligt sett och med genuina mätresultat. Förhoppningsvis kommer resultatet bli att branschen sanerar sig själv och vi får tillverkare som producerar ”bra” produkter.
steven33 skrev:Lite svårt att hänga med i alla turer. Men tolkar jag dCS svar rätt att VD skyller på en anställd som nu inte längre arbetar kvar.
steven33 skrev:Låter det trovärdigt eller är det enbart en nödlögn från dCS.
pLudio skrev:steven33 skrev:Låter det trovärdigt eller är det enbart en nödlögn från dCS.
De juridiska hoten kom från bolaget i USA.
Max_Headroom skrev:Kanske dax att recensenter stämmer tillverkare av unermåliga produkter:
"Vad är det för skit ni skickar hit? Vi vill ha tillbaka vår tid som vi laggt på denna. Betala genast 2000/timme till vårt Sweitziska bankkonto".
Imperial-Blomman skrev:Då får man fakturera 100% på advokatens nota + 2000:- / h![]()
![]()
steven33 skrev:Imperial-Blomman skrev:Då får man fakturera 100% på advokatens nota + 2000:- / h![]()
![]()
Läste att en affärsjurist i USA kan kosta upp mot 3000 dollar/timmen. Måste va underbart att kunna fakturera dom beloppen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster