Tjenare,
jag är lite sugen på ett par pi60 eller möjligen pi60s, även om de senare nog kräver ett par månaders sparande först, men det hinner man ju å andra sidan med den leveranstid där är idag.
Tänkte höra med er vad ni anser om dessa högtalare, framförallt jämfört med varandra.
Är det värt skillnaden (30kkr jämfört med 14kkr om man bygger själv) om man har långt ifrån obegränsat med pengar?
Sen är det ju tidsaspekten också. Ett par pi60 utan kabinett kan man få på ett par veckor tydligen, sen får man ju bygga kabinett iofs, men på en månad bör man kunna ha ett par sådana färdiga jämfört med pi60s, som inte kan köpas utan kabinett, och därmed har leveranstid på upp mot året.
Det jag funderar på är att bygga mig ett par pi60 och höra vad jag tycker och ifall jag gillar det jag hör beställa mig ett par pi60s som då förhoppningsvis låter liknande, men förfinat? pi60-na kan man ju sälja sen när man får pi60s isf, och borde inte förlora många tusingar om man byggt dem själv. Låter det som en bra plan?
Sammanfattning: Vad tycks om pi60 vs pi60s?
/Simon