Moderator: Redaktörer
mapem skrev:Själv litar jag på mina öron, det brukar funka. Med levande musik som referens.
Johan_Lindroos skrev:Jag tycker det är helt onödigt att avkräva nej- och vet ej-svarare en förklaring. Om man inte vet hur det fungerar, då vet man ju inte. Ska man behöva säga: "- Jag fattar inte.", eller vaddå? Man kan ju inte förklara sig om man inte vet!
paa skrev:Skulle det vara möjligt att LTS'arna visar hur det går till, vid lämpligt tillfälle, för intresserade skeptiker? Så man får en inblick i hur svårt eller lätt det är att höra en färgning?
Mr_Ekan skrev:"Nej" och "Vet ej" kräver en förklaring.
Vh
Johan_Lindroos skrev:Jag tycker det är helt onödigt att avkräva nej- och vet ej-svarare en förklaring. Om man inte vet hur det fungerar, då vet man ju inte. Ska man behöva säga: "- Jag fattar inte.", eller vaddå? Man kan ju inte förklara sig om man inte vet!
Johan_Lindroos skrev:Vi kanske kan ordna ett deltagande från forumsmedlemmar nästa gång som vi kommer att genomföra F/E-lyssningstester av förstärkare. Speciellt kul vore det då om folk som har kritik mot metoden vill komma. Vi får se vad det blir. Skicka ett PM nu så vet jag vilka som är intresserade. Då återkommer jag när det kan bli av.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster