Sagt och gjort så hade vi testet hemma hos mig som har världens bästa rum
Men go vänner jag sa till er och hififorum att det var en trevlig fika och inget test. För både Johan och jag visste att man kan lätt bli påverkad. Dels de som är kabelmotståndare som får sin hjärna att det inte finns någon skillnad och dels kabelförespråkarna som får sin hjärna att det är skillnad.
Nej go vänner Johan o jag sa bara att vi skulle ha musikfest. Vi skiftade kablar snabbt utan att säga att vi gjorde det. Just för att kolla om ni märkte någon skillnad på om ljudet blev bättre eller sämre. Ni blev inte påverkade av att det var ett test. Ni hade ju fest(tjoho)
Den stora anledningen till testet var att Ltsmännen Lindroos och Åström ville ha slut på den tråkiga kabelkriget som har rasat sedan före Kristus tid. Men till vår stora förvåning så märkte den gruppen som vanligtvis tycker det räcker med ekk, lamsladd att hojta.
"men herregud så mycket bättre ljudet blev, vilken klarhet." "Ja nu hör man cellon som står tio meter bakom gitaristen osv, innan var det så dunkelt"
"eh är ni rent pantade, hör ingen skillnad alls inbillning"
Johan o jag som ville ha slut på det stora bråket på båda forumet, sa båda NEEEEEEJ. Det enda vi har gjort är att omvända grupperna..
Vilka kablar vi testade kommer jag inte ihåg och sedan slutade drömmen.
Hm kanske skulle varit på offtopicforumet