Hej på er jag har förstått att det är en polpulär liten pryl så jag blev nyfiken. Hur låter en ipod nano med dom vettiga format jag antar att den kan ta.
fins det data om des prestanda mer än speltid.
mvh stefan
Moderator: Redaktörer
RAL skrev:Hej på er jag har förstått att det är en polpulär liten pryl så jag blev nyfiken. Hur låter en ipod nano med dom vettiga format jag antar att den kan ta.
fins det data om des prestanda mer än speltid.
mvh stefan
silvervarg skrev:Jag tror inte att Nanon har blivit mätt ännu. Den är ganska ny.
Primärt fokus på den spelaren har troligen inte varit ljudkvalitet. Just litenhet (=närmare mellan allt som kan störa varandra) har varit primärt fokus, så jag skulle inte ha för stora förhoppningar.
guldfisk skrev:Kanske denna sida?
http://home.comcast.net/~machrone/playertest/
RAL skrev:tack för tipsen . jag tängte om det var något att köra direkt till ativa monitorer smidigt skulle det vara
Gjorde en liten snabbmätning på min mini för ett tag sen
silvervarg skrev:Gjorde en liten snabbmätning på min mini för ett tag sen
Största problemet som påvisades i det omfattande testet som länkades ovan är att de klarar belastning av hörlurar dåligt (gäller främst vid spelande av bas). I testet så körs fyrkantsvåg för att åskådliggöra detta med extra stor tydlighet.
Dvs det är främst utgångssteget och spänningsdelen i spelarna som är svaga. Om man kopplar till en högimpedans anslutning, som t.ex. dator eller försteg så klarar sig spelarna i regel mycket bättre.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 25 gäster