Moderator: Redaktörer
Strmbrg skrev:Engelskt knasiga högtalarutgångar är det åtminstone.
Såna där som bara tar bananer.
Det påstås att steget kräver ett par dygns "tillspelningstid", så jag får väl ta det lugnt med omdömena om det nu skulle låta dassigt i början.
Nu spelas "Fens kyss" av Stravinsky...
Strmbrg skrev:Den där "gråa" känslan som jag upplevt med många transistorkonstruktioner verkar dock inte infinna sig med detta slutsteg.
Objektivisten skrev:Strmbrg skrev:Den där "gråa" känslan som jag upplevt med många transistorkonstruktioner verkar dock inte infinna sig med detta slutsteg.
Den är ju inte inspelad än.
Laila skrev:Ushanimejen, går ju upper till 0.04 prosenter redan
vid 10 kilon . . . . ä rä bra dä . .?
JTarnstrom skrev:Hoppas för tusan att du blir nöjd med Exposuren, annars kommer jag att sitta här och ha dåligt samvete var gång jag lyssnar på dina gamla Audion-steg.
Strmbrg skrev:JTarnstrom skrev:Hoppas för tusan att du blir nöjd med Exposuren, annars kommer jag att sitta här och ha dåligt samvete var gång jag lyssnar på dina gamla Audion-steg.
Jag är nöjd.
Behövde väl helt enkelt ett byte från en god återgivning till en annan variant på detsamma.
Har du testat vad dom går för ännu?
Typ full sula och en sinus på 20 Hz.
JTarnstrom skrev:För tusan! Körde på igår kväll. Var tvungen att ställa ut klumparna i trädgården för att kyla dem. Grannen stack ut huvet och undrade varför jag brände av bengaliska eldar mitt i natten.
urban skrev:
...
Är det behov av mer effekt eller vad föranledde detta byte ? Vad var det med rörhäcken som inte kändes rätt? Kan det helt enkelt bara vara uppgraderingstrollet som stack upp sitt fula tryne![]()
...
Användare som besöker denna kategori: Conan och 19 gäster