Moderator: Redaktörer
AlNiCo skrev:Cd-skivor låter kanske inte som någon jättebra idé. Sånt finns ju överallt redan, och är kanske inte något som folk är särskilt intresserade av. Jag personligen älskar vintage, och skulle gärna köpa massor om jag kunde få tag i det (t ex i en butik) men det skulle aldrig falla mig in att köpa en skiva (varken eller). Men jag kanse är ensam om detta?
.En stereo skall ha en stor volymratt, bass, treble och loudness. Inga mystiska menyer eller fjärrkontroller med specialkommandon

zvenamp skrev:O EFTER MYCKET OM O MEN SÅ HAR SAMBON GÅTT MED PÅ ATT JAG FÅR STÄLLA UT MIN ANLÄGGNING I DET STORA RUMMET,,,,,,,![]()
![]()
BILDER KOMMER NÄR JAG ÄR KLAR...
heliac skrev:zvenamp skrev:O EFTER MYCKET OM O MEN SÅ HAR SAMBON GÅTT MED PÅ ATT JAG FÅR STÄLLA UT MIN ANLÄGGNING I DET STORA RUMMET,,,,,,,![]()
![]()
BILDER KOMMER NÄR JAG ÄR KLAR...
Jag har länge trott att enda skillnaden som kan uppstå om man byter partner är att man antingen får bättre eller sämre svärföräldrar, ska vi byta partner?

heliac skrev:Planerna kanske grusas... lokalen som jag tänkt använda kan när som helst sägas upp utan uppsägningstid, därav priset. Vet inte hur mycket man vågar satsa om man står utan lokal helt plötsligt. Dock vet jag att den är tillgänglig i minst ett år framåt. Men ett år går fort. Andra lokaler i samhället är minst tre gånger så dyra så jag får fundera lite.
henriksch skrev:Vitaby-Mellerud 445km![]()
/Henrik
Fjonkalicious skrev:henriksch skrev:Vitaby-Mellerud 445km![]()
/Henrik
Vi får göra en Road-trip Henrik. Tar vi lite bra ställen på vägen och hämtar upp några likasinnade.
Fan va ball det hade varit om man hade gjort det på hoj. Men då har man sämre lastmöjligheter för en Sansui G-33000 osv.![]()
Mvh
Filip
Fjonkalicious skrev:henriksch skrev:Vitaby-Mellerud 445km![]()
/Henrik
Vi får göra en Road-trip Henrik. Tar vi lite bra ställen på vägen och hämtar upp några likasinnade.
Fan va ball det hade varit om man hade gjort det på hoj. Men då har man sämre lastmöjligheter för en Sansui G-33000 osv.![]()
Mvh
Filip
Oresound skrev:Hur långt är det mellan Mellerud och Ullared?
Sam-bon ska vårshoppa så då får jag fritt!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster