Blir det några fler demos?
/ B
Moderator: Redaktörer
BellsnWhistles skrev:Och jag kommer gärna också, för det är väl inte fullt än, Bosse?
Fredag.
/Carl
MagnusÖstberg skrev:Gott!
Schull skrev:Bill50x skrev:Och jag skulle gärna kommit men det var lite kort varsel (bortrest)
/ B
undrar jag med.
/L
:)BB skrev:MagnusÖstberg skrev:Gott!
Eftersom jag vet hur kräsen du och många andra på forumet är när det gäller denna ädla dryck, skall jag be Kalle Andrén att ta fram sin bästa blandning och mala "på plats"![]()
//BB
ftorsell skrev:Hm detta vill man ju inte missa jag svänger förbi jobbar ett stenkast därifrån
Nefilim skrev:Patrik_B skrev:Frågan nu är ju om vi ska med oss något nu när du öppnar upp ditt lyssningsrum för oss.
Fikabröd och musik?
Äh.. Ta med några riktiga högtalare!
Patrik_B skrev:Nefilim skrev:Patrik_B skrev:Frågan nu är ju om vi ska med oss något nu när du öppnar upp ditt lyssningsrum för oss.
Fikabröd och musik?
Äh.. Ta med några riktiga högtalare!
Vad jag än tar med mig riskerar att se ut som in-ear hörlurar i jämförelse...
BB skrev:Schull skrev:Bill50x skrev:Och jag skulle gärna kommit men det var lite kort varsel (bortrest)
/ B
undrar jag med.
/L
Det blir säkert fler demos framöver men förmodligen inte av "Open House"- typen som denna utan mer enligt ök. Det roliga här är ju att det är ett gäng där många redan känner varandra.
Mvh//BB
Patrik_B skrev:Frågan nu är ju om vi ska med oss något nu när du öppnar upp ditt lyssningsrum för oss.
Fikabröd och musik?
BB skrev:Patrik_B skrev:Frågan nu är ju om vi ska med oss något nu när du öppnar upp ditt lyssningsrum för oss.
Fikabröd och musik?
Fikabröd är alltid välkommet!
Och självfalllet egna favoritmusiken.
//BB
ftorsell skrev:vad kostar ett par megatrend idag en kompis till mig hade nog bland dom första modellerna av dessa monster men kommer inte ihåg hur dom lät![]()
Mvh fredde
BB skrev:ftorsell skrev:vad kostar ett par megatrend idag en kompis till mig hade nog bland dom första modellerna av dessa monster men kommer inte ihåg hur dom lät![]()
Mvh fredde
Låt mig uttrycka det så här: Jag ser det som ett privilegium att kunna skriva om Megatrenderna i ett forum som detta. Ett privilegium som jag är mån om att inte missbruka. Av den anledningen skullle jag föredra att ev. prisdiskussioner sker när vi ses...
Jag ser dessutom demon som en unik möjlighet att få högtalarna granskade och bedömda av forumets medlemmar - det är snarare ni som på basis av lyssningsintryck åsätter högtalarna ett värde...
Dock kan jag nämna att just demoexemplaren kommer att säljas till eventuell hugad spekulant med rejäl rabatt....
Mvh//BB
shifts skrev:Det här ska bli riktigt riktigt kul, ser verkligen fram emot demot.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster