dawen skrev:Börjar bli en liten skara nu med dubbla 208:or. Du, Bamsefar, Nattlorden...det är bara för mig att få tag på ett till steg alltså!
Nope, sitter med trippla

Moderator: Redaktörer
Jax skrev:Exakt hur är ingångskänsligheten specad?
Om ingångskänsligheten för balanserad ingång är specad som spänning mellan ena klämman och jord så behövs dubbla spänningen när man kör obalanserat för samma uteffekt.
Jag tror de flesta specar balanserad ingång som spänningen mellan klämmorna. Fel?
Dela med dig!
Du satt ju med dubbla! Jag kan höra av mig om det blir aktuellt. Beror ju på om det dyker upp ngt annat kul liksom.
Rydberg skrev:Jag är verkligen väldigt imponerad av Brystons service och på vilket sätt de hanterar små missöden med sina prylar. Det var alltså den 26:e som jag hade en emailkonversation med Brytson i Canada och idag får jag ett par nya transformatorer, fyra dagar senare, det är sjukt imponerande!
Rydberg skrev:Jag är verkligen väldigt imponerad av Brystons service och på vilket sätt de hanterar små missöden med sina prylar. Det var alltså den 26:e som jag hade en emailkonversation med Brytson i Canada och idag får jag ett par nya transformatorer, fyra dagar senare, det är sjukt imponerande!
Dubbla primärlindningar som seriekopplas precis som martin sägerrhenrics skrev:Rydberg skrev:Jag är verkligen väldigt imponerad av Brystons service och på vilket sätt de hanterar små missöden med sina prylar. Det var alltså den 26:e som jag hade en emailkonversation med Brytson i Canada och idag får jag ett par nya transformatorer, fyra dagar senare, det är sjukt imponerande!
Inmatningsspänning 2x115 V AC ? Funkar det? Eller kör du med omvandlare?
Rydberg skrev:
Btw, mycket skruvande, bara locket sitter med 16 stycken
Nja, tog några mest för att vara hundra på alla kablar. Kanske någon av bilderna jag kan använda.Naqref™ skrev:Rydberg skrev:
Btw, mycket skruvande, bara locket sitter med 16 stycken
Och du passade på att ta bilder invändigt när du ändå var igång förutsätter jag?!
Harryup skrev:Rydberg om du vill kan jag för att bespara dig tid skriva recensionen åt dig:
Båda slutstegen är väldigt bra. Nad 208 låter utmärkt för sitt pris, och Bryston ger ett fantastiskt skimmer med en fantastisk kontroll. Förstärkarna kan båda rekommenderas med enda skillnaden upptäckt att man nynnar mer på musiken då man går för att koka kaffe om man spelat på Bryston stegen senast. Låtar tonalt aningen olika varför båda kan rekommenderas.
HIFI&Mystik behöver ni en frilance?
Behövde inte ens lyssna för att pricka rätt
Eller blev det fel Rydberg?
mvh/Harryup
Bamsefar skrev:Mr_Ekan skrev:Måste dock skaffa mer kompetenta högtalare först.
Har inte du Ino Audio piP ? Exakt samma som Rydberg ?
Användare som besöker denna kategori: Magnuz och 31 gäster