Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Fjonkalicious skrev:Jag är inte riktigt i fas. Men så är det också lördag vilket innebär ingen stress utan lugn och ro. Jag kommer närmare 16 snåret än 15.
Nattlorden skrev:Tar med OA-12, så behöver ingen annan göra det, om ni hinner läsa här innan, dvs.
UnholyRishna skrev:Fjonkalicious skrev:Jag är inte riktigt i fas. Men så är det också lördag vilket innebär ingen stress utan lugn och ro. Jag kommer närmare 16 snåret än 15.
Inga problem!
Nattlorden skrev:Tack för en trevlig tillställning, tack till alla trevliga människor, tack för god mat, musik och konversation.
Har precis provat Jonathan Johansson-spåret här hemma... myyysigt.
UnholyRishna skrev:Tackar till alla som kom hit, det var mycket trevligt! Sann feelgoodstämning enligt min åsikt!![]()
Länk till lite låtar som spelades:
http://open.spotify.com/user/solskenstimmar/playlist/3xp1kAk2mvKpAbzVBckr7G
Detta plus en del medhavda skivor, och mina tidigare spotifylistor gav en stor variation i musikutbudet!
Högtalarna som spelades på var OA12.25 eller 3 eller vad det nu definieras som, OA51.LE2 samt Pi60s.
Dessutom testades också ett hemmabyggt slutsteg i den tyngre klassen! Inga smågrejor här inte!
Bilder har jag inga, men jag vet att några andra var flitigare med fotograferandet! Får se om de har lust att lägga upp något.
Jag kommer inte att lägga upp några lyssningsrapporter utan det överlåter jag till besökarna!
jonasp skrev:Glebster skrev:jonasp skrev:god mat och efterrätt!
Gillade du inte efterrätten?
Hur f-n citerar du?
Glebster skrev:
Apapapap, nu har du allt stänkt vatten på ditt kuvert. Förväntar mig en objektiv lyssningsrapport med massor av bilder i botgöring.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster