Moderator: Redaktörer
Objektivisten skrev:Ska jag gå på Linnspåret eller investera i en nyare Naim?
MagnusÖstberg skrev:+1
LTS hade ju någon hallelujaperiod för Linn någon gång i historien om jag inte hört fel där det stampades ordentligt i takt.
Sen sålde väl Peter Steindl och harryup Linn, och så är väl Richard rätt duktig på det med..
Nattlorden skrev:Saknar alternativet "Varför det?"
Objektivisten skrev:Är ju en rörbög men har äntligen även hittat rätt i transistorträsket (har länge sökt ett fullgott komplement). Börjar bli en Naim-kille, låter så j-a bra, lyssnar extremt mkt på musik med Naim Nait 3:an. Funderar på att uppgradera men Linn har ju en liknande filosofi. Ska jag gå på Linnspåret eller investera i en nyare Naim?
Richard skrev:Objektivisten skrev:Är ju en rörbög men har äntligen även hittat rätt i transistorträsket (har länge sökt ett fullgott komplement). Börjar bli en Naim-kille, låter så j-a bra, lyssnar extremt mkt på musik med Naim Nait 3:an. Funderar på att uppgradera men Linn har ju en liknande filosofi. Ska jag gå på Linnspåret eller investera i en nyare Naim?
Jag tycker naims förstärkare är extremt välljudande, mycket "live" i ljudet och det låter som riktiga instrument, musiken och rytmen haltar aldrig.
Föredrar nog naim framför linn . Begagnatpriserna är mycket högre också, andrahandsvärdet är högre.
Naim nait 1 är extremt välljudande, kanske en av världens genom tidernas bästa 7 wattare...
Nasjo skrev:Richard skrev:Objektivisten skrev:Är ju en rörbög men har äntligen även hittat rätt i transistorträsket (har länge sökt ett fullgott komplement). Börjar bli en Naim-kille, låter så j-a bra, lyssnar extremt mkt på musik med Naim Nait 3:an. Funderar på att uppgradera men Linn har ju en liknande filosofi. Ska jag gå på Linnspåret eller investera i en nyare Naim?
Jag tycker naims förstärkare är extremt välljudande, mycket "live" i ljudet och det låter som riktiga instrument, musiken och rytmen haltar aldrig.
Föredrar nog naim framför linn . Begagnatpriserna är mycket högre också, andrahandsvärdet är högre.
Naim nait 1 är extremt välljudande, kanske en av världens genom tidernas bästa 7 wattare...
Vilka är de 6 andra?
Mvh Jonas
Objektivisten skrev:Ska jag gå på Linnspåret eller investera i en nyare Naim?
Nefilim skrev:mx skrev:Nefilim skrev:Prova vet ja!Jag har lyssnat en del på Linn-system, och de
gör inte bort sig.
Östersund, är inte det ett litet mecka för Linn?
Jo.
mx skrev:Nefilim skrev:mx skrev:Nefilim skrev:Prova vet ja!Jag har lyssnat en del på Linn-system, och de
gör inte bort sig.
Östersund, är inte det ett litet mecka för Linn?
Jo.
Bengt är en trevlig filur. Måste ta en tur till de västra riksdelarna snart igen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster