Moderator: Redaktörer
Borgaren skrev:Jag hittar inga asw moduler eller switch agg. ifrån Hypex, jag kanske bara missar dom
Hade vart toppen med Hypex, har hört dom själv och gillar dem!!
Men det blir mkt dyrare. 3400:- för Bara modulerna
Borgaren skrev:Vad ska man käka litterärt för att skola sig i grund elektronik ??
IngOehman skrev:Borgaren skrev:Vad ska man käka litterärt för att skola sig i grund elektronik ??
Tekniskt gymnasium samt teknisk högskola. Elektro eller teknisk fysik förslagsvis. Tar mellan 6 och 8 år tillsammans (eller längre om man tar det väldigt lugnt).
IngOehman skrev:Borgaren skrev:Vad ska man käka litterärt för att skola sig i grund elektronik ??
Tekniskt gymnasium samt teknisk högskola. Elektro eller teknisk fysik förslagsvis. Tar mellan 6 och 8 år tillsammans (eller längre om man tar det väldigt lugnt).
Har man god talang kan man snappa upp en basal förståelse för elektronikkonstruktion under denna utbildning, således att man kan göra konstruktioner som fungerar. Men för att bli en duktig konstruktör bör man förstås lägga till en massa år av praktisk arbete. De duktiga elektronikkonstruktörer jag känner har ju sisådär 10 - 20 års praktiskt erfarenhet av konstruktion därutöver. Eller mycket mer förstås.
Vh, iö
peranders skrev:Piotr skrev:han har väl alla detaljer på sidan?
/Peter
Nej, men de kommer väl in sinom tid.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 35 gäster