Moderator: Redaktörer
NiklasF skrev:Vore skoj om folk ville posta bilder ifrån sina rum och även posta vad det har använts för färger.
NiklasF skrev:Har sökt runt lite och hittade Jotun Lady 01 som är en supermatt färg som verkar vara som gjord för oss nördar.
Helt svart är väl egentligen det bästa på väggar och tak, Men blir det mysigt?
NiklasF skrev:Vill man gå in och sätta sig och lyssna på musik i ett sådant mörkt rum eller blir det att det bara blir film, vill gärna kombinera båda men utan att kompromissa filmtittandet.

NiklasF skrev:Stevo
Du får mer än gärna ge lite mera bilder och även vad du använder för belysning i ditt rum.
NiklasF skrev:Pekka
Ser gärna bilder ifrån ditt rum!
jojje skrev:Så här ser det ut i mitt bio/musikrum, samma röda tapet man ser en våd av här täcker hela framväggen.
Och varför jag satte en våd rött mitt på långsidan, ptja något som sticker av mot allt det svarta/mörkgråa.
Tyvär är denna bild den minst usla utav mina byggbilder.
Men svart och rött passar ju bra i ett biorum, kan ju inte bli fel lixom
NiklasF skrev:
Kan tycka det är helt ok att fånga upp lite färger så som du har gjort med den röda våden, men är lite för rädd att man får rött i bilden om man gör som du har valt att göra.
MagnusÖstberg skrev:Glöm för all del inte ventilationen!!
NiklasF skrev:jojje skrev:Så här ser det ut i mitt bio/musikrum, samma röda tapet man ser en våd av här täcker hela framväggen.
Och varför jag satte en våd rött mitt på långsidan, ptja något som sticker av mot allt det svarta/mörkgråa.
Tyvär är denna bild den minst usla utav mina byggbilder.
Men svart och rött passar ju bra i ett biorum, kan ju inte bli fel lixom
Väggen där du visar bilden på är alltså röd?
Kan tycka det är helt ok att fånga upp lite färger så som du har gjort med den röda våden, men är lite för rädd att man får rött i bilden om man gör som du har valt att göra.
henrikwiklund skrev:alla möjliga färger!
Nattlorden skrev:henrikwiklund skrev:alla möjliga färger!
Tjusigt!
Får kolla lite närmre på motivet på min kamferkista... den där såg väldigt lik ut!
Vore spektakulärt om det vore samma, för min togs hem från sydamerika av min far på 60-talet.
Tekko skrev:Såhär ser det ut hos mej: http://i.imgur.com/xsfv7.jpg
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 15 gäster