Moderator: Redaktörer
talibankocken skrev:Innan jag betalar så vill jag bara veta om det är klart att du kan transportera elementen till Magnus Östberg för avhämtning. Om någon annan vill ha hämta sina lådor/element hos mig så är det ok. Jag bor i Hagsätra i södra sthlm.
MagnusÖstberg skrev:Släpp inte hans element än, innan han läst lådköpstråden!!
LypsylateX skrev:MagnusÖstberg skrev:Släpp inte hans element än, innan han läst lådköpstråden!!
Här var människor alerta värre!
Nu har jag läst den. Om jag får stå kvar gör jag gärna det, om jag inte får det så är det inte jordens undergång.
Hanky skrev:Välkommen tillbaka
talibankocken skrev:Innan jag betalar så vill jag bara veta om det är klart att du kan transportera elementen till Magnus Östberg för avhämtning. Om någon annan vill ha hämta sina lådor/element hos mig så är det ok. Jag bor i Hagsätra i södra sthlm.
AlexFranzen skrev:talibankocken skrev:Innan jag betalar så vill jag bara veta om det är klart att du kan transportera elementen till Magnus Östberg för avhämtning. Om någon annan vill ha hämta sina lådor/element hos mig så är det ok. Jag bor i Hagsätra i södra sthlm.
Förstår jag rätt att även om det inte blir någon elementhämtning hos MÖ kommer man kunna hämta hos dig i Hagsätra?
Användare som besöker denna kategori: sammel och 11 gäster