TD150-hembyggt fet RIAA-Hembyggt försteg rör-10W hembyggt trissesteg-hembyggda högtalare.
Varken transparens,rörfreaks eller trisseivrare kan leva med den setupen
Moderator: Redaktörer
StefanL skrev:FBK skrev:Allt i min anläggning färgar kanske...
Inget är ju godkänt av ''transparensmaffian''
Det är inte det värsta, tänk om något du äger skulle anses transparent enligt denne maffia, då måste du sälja!
nadifierad skrev:Jag har bara produkter som jag själv har godkänt.
shifts skrev:Vad duktiga ni är.
Ni kommer inte hitta någon såna maffia, för den finns inte. Möjligen som idéföreställning (var på vippen att skriva vanföreställning) eller ideal att förhålla sig till, men knappast i betydelsen en hoper människor som skulle kunna utgöra en maffia, där alla sitter på saker som ingen kunnat belägga med färgning.
FBK skrev:Det går liksom inte att komma ifrån att det finns en transparent maffia i någon slags form på forumet.
FBK skrev:Det går liksom inte att komma ifrån att det finns en transparent maffia i någon slags form på forumet.
Nattlorden skrev:FBK skrev:Det går liksom inte att komma ifrån att det finns en transparent maffia i någon slags form på forumet.
Trams! Maf(f)ia är organiserad, transparensinvrarna på forumet är en bunke individualister som råkar ha kommit till samma slutsats - det gör dem inte organiserade.
Objektivisten skrev:Nattlorden skrev:FBK skrev:Det går liksom inte att komma ifrån att det finns en transparent maffia i någon slags form på forumet.
Trams! Maf(f)ia är organiserad, transparensinvrarna på forumet är en bunke individualister som råkar ha kommit till samma slutsats - det gör dem inte organiserade.
De har ju organiserat sig på ett svenskt forum, eller?
Laila skrev:
. . . där du är en flitig deltagare, eller . . .?
Objektivisten skrev:Laila skrev:
. . . där du är en flitig deltagare, eller . . .?
Tack för igår, Laila. Jag ringer dig sen.
Objektivisten skrev:...som färgar ditt ljud enligt ''transparensmaffian''? T ex en rörförstärkare, spikes, förstärkare från annat märke än Rotel, Bryston eller Denon, icke Ino-högtalare, andra kablar än EKK, hifimöss etc? Varför har du det? Diskutera!
MichaelG skrev:Slappna av och njut av det ni gillar och skit i vad andra tycker!
Hälsn. Michael
Objektivisten skrev:Nja, min teori är att de som verkligen sysslat med vetenskap (som undertecknad) har en mer distanserad, luttrad och öppen attityd än (dare I say) faktiskt.se's vetenskapswannabies, i vars begrepp jag innefattar de s k 'mätnissarna', när det gäller Hifi-ideal.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 28 gäster