UnholyRishna skrev:Fast jag kanske skulle lägga min röst i rätt tråd också..
Men vafan då dubbelröstar du ju!!!!
Moderator: Redaktörer
FBK skrev:MagnusÖstberg skrev:Precis!
Jag skiter i allt snack om forumtjaffs och tycker det är väldigt kul att priset finns!
Jag har dubbelröstat förövrigt, men det handlar inte om att föra fram det här forumet utan den kandidat jag förespråkar. Det var kanske ogenomtänkt och om sladd önskar det så räkna bort min röst på det här forumet.
Jävla lekstuga - är folk tre år???
Ja, vilken ålder folk har kan man ju fråga sig när man just har dubbelröstat (och fuskat)....![]()
![]()
jonasp skrev:UnholyRishna skrev:Fast jag kanske skulle lägga min röst i rätt tråd också..
Men vafan då dubbelröstar du ju!!!!![]()
KarlXII skrev:Vad är det som är intressant?
Det är filosofiskt intressant med omröstningar och demokrati och så'nt.
MagnusÖstberg skrev:FBK skrev:MagnusÖstberg skrev:Precis!
Jag skiter i allt snack om forumtjaffs och tycker det är väldigt kul att priset finns!
Jag har dubbelröstat förövrigt, men det handlar inte om att föra fram det här forumet utan den kandidat jag förespråkar. Det var kanske ogenomtänkt och om sladd önskar det så räkna bort min röst på det här forumet.
Ja, vilken ålder folk har kan man ju fråga sig när man just har dubbelröstat (och fuskat)....![]()
![]()
Det var ogenomtänkt, det är redan åtgärdat.
Det är väl knappast fusk om det justeras innan omröstningen?
Du beter dig däremot som en treåring i ditt inlägg, men du kanske tycker att priset skall tas bort?
NiklasF skrev:Haha, nu är det gamla Faktiskt.se tillbaka igen, vuxna folk som sänker sig till denna nivån.
Skäms ni inte över er själva?![]()
Ni kan ju räkna med att en sånhär tråd läses av många som är medlemmar på andra forum, pinsamt värre!
NiklasF skrev:Haha, nu är det gamla Faktiskt.se tillbaka igen, vuxna folk som sänker sig till denna nivån.
Skäms ni inte över er själva?![]()
Ni kan ju räkna med att en sånhär tråd läses av många som är medlemmar på andra forum, pinsamt värre!
Almen skrev:KarlXII skrev:Vad är det som är intressant?
Om man läser första inlägget i tråden står därDet är filosofiskt intressant med omröstningar och demokrati och så'nt.
Almen skrev:...
Många verkar se det som en kamp mellan forumen, och det har redan börjat skrivas om detta. Jag tror att det kommer bli mer lobbyverksamhet framöver för att uppbåda fler röster på pristagare som passar bättre för andra forum.
...
FBK skrev:Ja, vilken ålder folk har kan man ju fråga sig när man just har dubbelröstat (och fuskat)....![]()
![]()
paa skrev:Ett annat sätt skulle kunna vara att nominera kandidater i fas 1 och rösta i fas 2.
celef skrev:MagnusÖstberg skrev:FBK skrev:MagnusÖstberg skrev:Precis!
![]()
Det var ogenomtänkt, det är redan åtgärdat.
Det är väl knappast fusk om det justeras innan omröstningen?
Du beter dig däremot som en treåring i ditt inlägg, men du kanske tycker att priset skall tas bort?
tagga ner, du tar ju detta på liv och död, å kalla folk för treåring
Almen skrev:paa skrev:Ett annat sätt skulle kunna vara att nominera kandidater i fas 1 och rösta i fas 2.
Ja, det är en trolig väg.
KarlXII skrev:Almen skrev:KarlXII skrev:Vad är det som är intressant?
Om man läser första inlägget i tråden står därDet är filosofiskt intressant med omröstningar och demokrati och så'nt.
Jo, jag såg det.
Men jag undrar fortfarande. Vad är det som är filosofiskt intressant?
misanplass skrev:Almen skrev:paa skrev:Ett annat sätt skulle kunna vara att nominera kandidater i fas 1 och rösta i fas 2.
Det faller på att dom framröstande kandidaterna omöjligen kan tillfredsställa alla. Valet blir då att avstå från att rösta eller att lägga sin röst på en person som man egentligen inte tycker borde ha priset.
MrMiyagi skrev:FBK skrev:Ja, vilken ålder folk har kan man ju fråga sig när man just har dubbelröstat (och fuskat)....![]()
![]()
Fusk brukar betyda att man bryter mot en regel. Reglerna i den här omröstningen är deklarerade i röstningstrådens första inlägg och där kan i alla fall inte jag hitta något om att man bara får rösta på ett forum om man är medlem på flera. Så även om det kan upplevas oetiskt så är det inget regelbrott och alltså inget fusk.
/MrM
Sladd skrev:Om man vågar ge sig in här också...
Det är tillåtet att "dubbelrösta". All form av regelverk och säkerställande av procedur utöver det angivna skulle välta hela projektet![]()
Sen har jag inte märkt så mycket mer än enstaka kommentarer på andra forum, tycker forum-krigen är långt bortom horisonten. Att man på andra forum uppmanar att "ta upp kampen" skall nog mest ses som positivt.
Och att INTE rösta för att man tror att detta plötsligt är en politisk forumfråga känns väl en smula ... B?
mvh
misanplass skrev:Almen skrev:paa skrev:Ett annat sätt skulle kunna vara att nominera kandidater i fas 1 och rösta i fas 2.
Det faller på att dom framröstande kandidaterna omöjligen kan tillfredsställa alla. Valet blir då att avstå från att rösta eller att lägga sin röst på en person som man egentligen inte tycker borde ha priset.
paa skrev:misanplass skrev:Almen skrev:paa skrev:Ett annat sätt skulle kunna vara att nominera kandidater i fas 1 och rösta i fas 2.
Hur då? Om man utgår ifrån att alla nominerade kandidaterna är möjliga att rösta på så förstår jag inte invändningen.
Panelguy skrev:Att IÖ vann en jordskredsseger förra året tyder väl på det. [s]Säkert en mycket värdig vinnare[/s] men en jordskredsseger var åtminstone för mig aaaningen oväntat.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 25 gäster