Mayro skrev:Jag tror en del drar aldeles för höga växlar på utbildning här.. Jag har ännu inte hört en enda stereo byggd på betyg ifrån skolor. Eller chattande på forum.jag har däremot hört produkter sammansatta av kunniga personer i teknik. Som sedemera via vana duktiga lyssnare avlyssnats osv osv..
Som sedemera sätts ihop av dedikerade hifimäniskor runt om i Sverige o världen....till system.
Men inget någonsin har med betyg ifrån någon skola någonsin satt ihop detta som JAG hört..
Alla har behövt lyssningar osv för intrimmande....Och en rad folk runtom för detta utlyssnande...
Så att sitta ock orera över sina skolor på ett forum har inget med ljud att göra. Teknikforum finna nog en bunt av...
Men kanske ÄR faktiskt i första hand ett forum för tekniker föresten.. I så fall har varenda inlägg JAG lagt varit helfel ju...Ska förbaskemig kolla på forumstadgarna om detta är ett dedikerat teknikforum enbart... Så det är tekniken o inte ljud o musik via olika alster som sklaa debateras här...
Jag får tydligen quota mig själv samt markera MINA ord så man inte via sönderklippande tar ut orden...
Märkligt beteende.. Verkar som man till VARJE pris ska få "rätt" på nåt sätt...
Om nu man läser så ser man rätt tydligt det står kunniga i teknik ..
tror detta innefattar en ingenjör eller ev rent av professorer eller forskare till o med..
Ok hoppas jag...Menar så ALLA förstår vad som skrivs. Har ärligt väldigt svårt att se VAD i denna text som ens gör den missförståbar om man inte medvetet VILL missförstå...
Men detta ÄR inget ovanligt tyvärr ..
Jag tänker i varje fall INTE falla i fällan att gå för långt ifråga om besvara dumma inlägg. Så inlägg av den karaktären får inga svar helt enkelt. Tystnaden ifråga om denna typen av inlägg talar ifrån min sida sitt eget tydliga språk from nu... Så VILL man ha trevlig debatt i ämnet angående sågande osv så finns MINA åsikter i ämnet redan nerskrivna här. har inget att tillföra detta mera...
Och faktiskt.se ÄR ett forum med MYCKET MYCKET smal begränsat utbud av saker som debateras. Detta behöver man inte vara ens utbildad för att se. Det är verkligen en total uttorka på annat än det gängse i tester o debatter.. Såvida det inte gäller att tysta ner eller fördumma folk med egna åsikter som INTE är förankrade på nåt sätt av flertalet här...
det är bara att beskåda trådarna så ser man mycket klart VAD jag menar. Kan omöjligt vara så svårt...
Och att förbättre miljön för dylig breddning borde inte vara SÅ otroligt motstånd emot som här är. Man drar sig inte ens för att kränka samt förlöjliga folk för att uppnå nåt konstigt syfte att framhålla att mina ord tex är fel..
Men kläcker man ur sig att "brachen" är skruvad o tidningarna korumperade så får man applåder i rader.. Men egenkritik som är för att få ut mer av ett forum där man själv är en av parterna är motstånd emot...Väldigt konstigt på en tråd där topicen frågar om ens åsikt i fråga att det sågas här...,.
Men kanske är topic helt ointresant

. Kanske är försvaret om sin egen person mer intresant... För deltagare här i tråden är även deltagare i att se till att folk sågas. Vilket redan tydligt här visats exempel på..
Och att säga moderatorer gör ett bra jobb då dom inte ens går in vid tydliga överhopp av regler är inget JAG direkt anser ok.. Fast mats samt underteknad är väl helt ok att bete sig emot...
LITE övertramp kan va ok. Men att kalla folk för tönt även om man lite lindar in är fan inte ok...
Eller att kränka folks handikap osv.. JAG personligen skiter i detta då jag bara anser den som beter sig vara en ren skitstövel.. Men jag VET att mats tex blir förbannat ledsen o mår skit efter dyliga saker... Jag VET säger jag. PGA att mats utrycker detta på trådar där han kränker sin egen person med att säga han är för dum för att ens bry sig om ..osv...
Men sådant känns väl skitbra för utbildade mäniskor att fixa till.. Att se till att en svagare blir skadad i sin själ.. Bara för han ev inte är lika brigt som en del andra enligt dessa..
Jag för min del anser mats en klart finare mäniska med betydande mer kunskaper än dom flesta här som beteer sifg så som sker......
Han vet i alla fall SINA begränsningar. Och accepterar dom.. En del här anser sig förmer och anser sig ha rätten att rent skada folk i sina vägar fram....
Heja.. heja.. Mig som sagt är detta skit samma för.. Men en del tar väldigt illa vid sig... Mats är en god hifivän till mig och många andra på hf.nu i vår klubbstuga. Och att se han kränkas retar skiten ur mig...
Att sedan se samma skitstövelstil utbredd hos flera anser jag denna tråd visar.. TOPIC är att såga.. JA här på faktiskt.se sågas folk som inte passar in för liksidigheten ..
men jag har verkligen sagt mitt nu. Och är aldeles för less på att debatera mer i ämnet med folk som ändå inte har minsta intresse av att se delar av konstruktivt tänkande i att INTE betee sig som jag anser många gör..
Nu har man lite mer att klippa ut o klistra o vrida runt.. varsegoda.. Jag bjuder på det grabbar..