Moderator: Redaktörer
LYD skrev:Den 29:e november - 1:a december firar LYD HiFi två år som butik.
Av den anledningen har jag bjudit in lite gäster som ska förgylla tillvaron.
På torsdag den 29:e november dyker Christian från AudioActive upp med högtalare från Acoustic Energy och System Audio samt försteg, slutsteg och RIAA-steg från Primare.
På fredag och lördag (30:e - 1:a) finns Bosse från Digitalbild på plats med massor av kul prylar. Bland annat visar vi KEF Blade tillsammans med elektronik från Chord Electronics.
Vi kör även sverigepremiär på nya Rega RP8.
Fjonkalicious skrev:Själv tycker jag det är inte så lite fräckt av HifiLYD att skicka mail till mig när jag ALDRIG har varit i kontakt med dom.
Det kallas SPAM.
Objektivisten skrev:Fjonkalicious skrev:Själv tycker jag det är inte så lite fräckt av HifiLYD att skicka mail till mig när jag ALDRIG har varit i kontakt med dom.
Det kallas SPAM.
Mig gör det väl inget, men hur vet de mailadressen?
Fjonkalicious skrev:Objektivisten skrev:Fjonkalicious skrev:Själv tycker jag det är inte så lite fräckt av HifiLYD att skicka mail till mig när jag ALDRIG har varit i kontakt med dom.
Det kallas SPAM.
Mig gör det väl inget, men hur vet de mailadressen?
Den har dom stulit från Rehifis adressregister. Jag har aldrig satt upp mig för att få reklam från Rehifi, men jag har handlat där. Men nu visar det sig att HifiLYD har anlitat Rehifis fd grundare, Thomas, som helt sonika stulit min adress från det registret och antagit att jag vill ha reklam från HifiLYD.
Enormt dålig stil!
Fjonkalicious skrev:Den har dom stulit från Rehifis adressregister. Jag har aldrig satt upp mig för att få reklam från Rehifi, men jag har handlat där. Men nu visar det sig att HifiLYD har anlitat Rehifis fd grundare, Thomas, som helt sonika stulit min adress från det registret och antagit att jag vill ha reklam från HifiLYD.
Enormt dålig stil!
Jodå, men de verkar vara igång igen, eller?Fjonkalicious skrev:Rehifi gick ju i konken, kommer du ihåg det Bill50x?
LYD skrev:Jag ber om ursäkt för mitt sena svar, då jag ser att det finns irritation mot det nyhetsbrev vi skickar ut.
Som redan påpekats är min mailinglista hämtad från Rehifis register, då jag har ett samarbete med Thomas från Rehifi.
Ni som fått brevet och inte vill ha det kan enkelt avregistrera er via en länk i själva brevet. Jag vill självklart också be om ursäkt för att ni fått brevet och blivit irriterade. Det är inte jag som ligger bakom internetsatsningen och nyhetsbrevet men står naturligtvis till svars för det som görs i mitt namn.
Vinylkalle: Du får hemskt gärna ta kontakt med mig angående mailinglistan.
Jag vill även passa på att tacka er som redan varit hit på jubileumsdagarna. Det har varit grymt kul hittills. Ni som inte hunnit hit har en chans imorgon (lördag).
Rogergustavsson: Spelaren är en RP8 som har sverigepremiär hos oss denna helg. [/b]
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 32 gäster