Moderator: Redaktörer
Haakan_W skrev:bygg nån ggn då!!
Haakan_W skrev:skulle inte låddan va 117L? bara göra låddan precis som du vill ha den
Nattlorden skrev:Haakan_W skrev:skulle inte låddan va 117L? bara göra låddan precis som du vill ha den
snarare 468 då, väl? Inte alls säker på att det är okritiskt var element och sådant skall sitta. Dessutom vill jag gärna läsa artikeln innan jag bygger så jag vet mer om den - material, stagning, dämpmaterial osv.
Naqref™ skrev:Tipset som jag ger alla är att bygga den inofficiella modellen B1h istället. Ställer man två brevid varandra så får man en B2. Ställer man dem på varandra så får man en B2h och ställer man 4 st tillsammans så kan man få en B4!
Sanny_X skrev:Har du tänkt att ha basarna som stativ till piP?
Det tänkte jag först, sen kom jag på att vid ev. uppgradering (pi60 kanske) är det nog bättre att ha separata stativ.
'Mr_Ekan skrev:Naqref™ skrev:Haakan_W skrev:sluta tveka nu!
Tweaka nu!
Nej, streaka!
Nattlorden skrev:Frågan är då hur pass mycket det stör funktionen att ändra formen på lådorna. Har fått för mig att 61cm bredd är ett fixmått med teknisk anledning, men jag skulle vilja bygga lådan lite högre och lite mindre i djupled, går det bra tror ni?
Nattlorden skrev:SD-fötter? Jag hade inte tänkt att ha dem "fristående", utan montera dem dikt mot golv och vägg... samt skruva fast dämpväggarna i dem. Funkar inte det?
PekkaJohansson skrev:Nattlorden skrev:SD-fötter? Jag hade inte tänkt att ha dem "fristående", utan montera dem dikt mot golv och vägg... samt skruva fast dämpväggarna i dem. Funkar inte det?
Aha, jag missade den detaljen...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster