Moderator: Redaktörer
Bill50x skrev:Lite OT, jag var först härinne och röstade i denna tråd, körde till och med en refresh och såg mätstaplarna. Men efter läsning av några andra trådar var min röst borta. Vad kan ha hänt?
/ B
Hetsporren skrev:Mest priset, sen ljudet och sist användarvänlighet och utseende.
Mäta apparaterna kan jag göra med tumstock då de inhandlats...
Jorma skrev:Bill50x skrev:Lite OT, jag var först härinne och röstade i denna tråd, körde till och med en refresh och såg mätstaplarna. Men efter läsning av några andra trådar var min röst borta. Vad kan ha hänt?
/ B
Du kanske var inne och röstade direkt när jag lagt ut tråden.
Jag hade fipplat till det på något sätt då alternativ 5 inte kom med och raderade tråden pga. detta och att jag inte lyvckades editera och ändra det som redan låg ute. Sedan skrev jag en ny där alla alla 5 alternativen kom med. Allt detta tog bara ett par minuter, men du kanske hade hunnit in dp Bill50X.
Jag har tagit dessa frågor från en känd hifitidskrifts hemsidor och var lite nyfiken på hur resultatet skiljer sig här i Sverige mot det land där tidskriften kommer ifrån.
Jag lägger ut deras resultat om en vecka när det är färdigröstat här.
Sanny_X skrev:Håller med Hetsporren, priset kommer helt klart först. Har man inte råd spelar det ingen roll hur bra det låter/mäter.
Bill50x skrev:Säg att man har en budget på 10-15 tusen för ett cd-drive, hur stor är chansen att man tittar på dylika för en tiondel av priset?
Hetsporren skrev:Bill50x skrev:Säg att man har en budget på 10-15 tusen för ett cd-drive, hur stor är chansen att man tittar på dylika för en tiondel av priset?
Väldigt stor, då en DVD-spelare för under 1000 kr ofta funkar pefekt som just CD-drive...
Bill50x skrev:Hetsporren skrev:Väldigt stor, då en DVD-spelare för under 1000 kr ofta funkar pefekt som just CD-drive...
Om man är så smart som du ja.......
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster