NiklasF skrev:Alexi skrev:100W till topparna gav det steg som var inkoplat i helgen, det klippte verkligen extremt snyggt. 208 till basarna.
Lät mycket fint, tog väl ungefär 1,2sek innan jag utbrast att det lät jävligt trevligt
Dags att uppgradera?
Moderator: Redaktörer
NiklasF skrev:Alexi skrev:100W till topparna gav det steg som var inkoplat i helgen, det klippte verkligen extremt snyggt. 208 till basarna.
Lät mycket fint, tog väl ungefär 1,2sek innan jag utbrast att det lät jävligt trevligt
NiklasF skrev:Nopp, har tröttnat lite på denna hobbyn.
Måste upp till galna nivåer för att det skall börja bli skoj, och ändå är man inte nöjd alltid något som saknas.
Helt enkelt inte värt det, längtar galet till våren så man kan ut och köra sommarbilen som berör HELA tiden ifrån det man har öppnat garaget tills man ställer in den igen.
Får se om suget till stereo/hembio kommer igen.
Om jag minns rätt var det en integrerad förstärkare från Norma.KarlXII skrev:Alexi skrev:100W till topparna gav det steg som var inkoplat i helgen, det klippte verkligen extremt snyggt. 208 till basarna.
Vad var det för något?
Alexi skrev:Om jag minns rätt var det en integrerad förstärkare från Norma.KarlXII skrev:Alexi skrev:100W till topparna gav det steg som var inkoplat i helgen, det klippte verkligen extremt snyggt. 208 till basarna.
Vad var det för något?
Nattlorden skrev:Varför inte dimensionera för att klippning aldrig skall kunna ske?
adzer skrev:Nattlorden skrev:Varför inte dimensionera för att klippning aldrig skall kunna ske?
Ekonomi och WAF?
Wolfie skrev:Mina 2x400 W räcker till för det... alltså att klippning inte sker...
Men som Adzer skrev så fick både WAF och ekonomi lida för det...
KarlXII skrev:Man kan sänka kraven och spela ett par sketna dB lägre också med bibehållen ljudkvalitet.
Nattlorden skrev:Wolfie skrev:Mina 2x400 W räcker till för det... alltså att klippning inte sker...
Två stycken bryggade NAD216?
Wolfie skrev:Nattlorden skrev:Wolfie skrev:Mina 2x400 W räcker till för det... alltså att klippning inte sker...
Två stycken bryggade NAD216?
Nä... 50 kg kärlek från McIntosh...
och hörsel.KarlXII skrev:Man kan sänka kraven och spela ett par sketna dB lägre också med bibehållen ljudkvalitet.
Allmän fartblindhet på forumet nu tycker jag. Det är inte sunt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster