Moderator: Redaktörer
bomellberg skrev:steveo1234 skrev:Då är det bara att hoppas att de får rätt på kalibreringarna nu också. Maila gärna och fråga..
Nej nu har jag slut på silverfat. Du ser adressen ovan.
steveo1234 skrev:Sweet! Du har PM!
EDIT: Sista 255kronorna överförda.
ekkove skrev:Hej.
Jag stämmer in i kören och tackar Bo för hans engagemang.
Om det underlättar att få upp grejerna tillsammans till Stockholm kan jag distribuera dem härifrån.
Jag jobbar i Gallerian och bor på Hägerstensåsen där det i så fall är möjligt att hämta sina prylar. Så om det finns intresse och möjlighet till något sådant får de som är intresserade gärna pma mig.
Ove
tvett skrev:Jag letar och letar men jag är oförmögen att hitta en pinout för expansions-kontakterna. Någon som har?
bomellberg skrev:Paketet ligger i Malmö och ska köras ut idag.
Jag har mailat miniDSP med era användarnamn, ni bör inom kort se att ni har en download där.
/Bosse
steveo1234 skrev:bomellberg skrev:Paketet ligger i Malmö och ska köras ut idag.
Jag har mailat miniDSP med era användarnamn, ni bör inom kort se att ni har en download där.
/Bosse
Är det någon som kommer åt filerna i downloads?
AndersD skrev:steveo1234 skrev:bomellberg skrev:Paketet ligger i Malmö och ska köras ut idag.
/Bosse
Japp, för mig funkar det nu!
Testade för en och en halv timme sedan och då funkade det inte, har nog precis blivit aktiverat.
steveo1234 skrev:AndersD skrev:steveo1234 skrev:bomellberg skrev:Paketet ligger i Malmö och ska köras ut idag.
/Bosse
Testade för en och en halv timme sedan och då funkade det inte, har nog precis blivit aktiverat.
Under download area vill de att jag ska skriva in ett download-ID.
Under user downloads så finns det 4 kataloger som alla innehåller 0 filer.
Tittar jag på fel ställe?
steveo1234 skrev:AndersD skrev:steveo1234 skrev:bomellberg skrev:Paketet ligger i Malmö och ska köras ut idag.
/Bosse
Under download area vill de att jag ska skriva in ett download-ID.
Under user downloads så finns det 4 kataloger som alla innehåller 0 filer.
Tittar jag på fel ställe?
Johansthlm skrev:ekkove skrev:Hej.
Jag stämmer in i kören och tackar Bo för hans engagemang.
Om det underlättar att få upp grejerna tillsammans till Stockholm kan jag distribuera dem härifrån.
Jag jobbar i Gallerian och bor på Hägerstensåsen där det i så fall är möjligt att hämta sina prylar. Så om det finns intresse och möjlighet till något sådant får de som är intresserade gärna pma mig.
Ove
Vore väldigt bra!
Såklart intresserad!
Johan
tvett skrev:Det är synd att ni alla verkar ha tagit "in a box", hade varit kul att se hur folk löste låd-problemet. Jag letar efter en vettig låda att rumstera om kontakterna med.
steveo1234 skrev:bomellberg skrev:Paketet ligger i Malmö och ska köras ut idag.
/Bosse
steveo1234 skrev:steveo1234 skrev:bomellberg skrev:Paketet ligger i Malmö och ska köras ut idag.
/Bosse
Formulerar om: Har någon kollat serienummer på sin UMIK och var numret isåfall högre än #540?
bomellberg skrev:steveo1234 skrev:steveo1234 skrev:bomellberg skrev:Paketet ligger i Malmö och ska köras ut idag.
/Bosse
Formulerar om: Har någon kollat serienummer på sin UMIK och var numret isåfall högre än #540?
Sorry, missade detta. Alla mickar har serienummer #554 eller högre, om nummerna på kartongerna stämmer. Jag vill inte öppna dem.
Vad gäller frakt till er som inte kan hämta själva är det inga problem, men kostnaden får ni naturligtvis stå för. Jag ska kolla upp vilket som blir bästa sättet för UMIK respektive miniDSP.
/Bosse
bomellberg skrev:Jag gjorde en snabb testmätning i fredags och UMIK integrerar väldigt snyggt med REW.
När jag startade REW så kom det upp "Jag ser att du har en UMIK installerad, vill du använda den för mätningar?". Jag svarade ja, och då bad den om min kalibreringsfil som jag laddat ned på miniDSPs hemsida. Sen var det klart!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster