http://www.historyofrockandroll.co.uk/issues/
Även andra tidningar som Uncut och Melody Maker gör samma sak. Om man inte är prenumerant får man inte se allt utan endast en bråkdel, men det räcker ofattbart långt. Minns att det var en veckotidning.

Moderator: Redaktörer

Jocke skrev:Milde tid... har inte läst NME och MM sedan jag var tonåring... Vilken skillnad ändå att de är tillgängliga "så här" för "nästa generation".Annars är jag inte så intresserad av vad den och den artisten gjorde i studion, vad de gillar för mat och vilken som är deras favoritgitarr... ^^
CODY skrev:Jocke skrev:Milde tid... har inte läst NME och MM sedan jag var tonåring... Vilken skillnad ändå att de är tillgängliga "så här" för "nästa generation".Annars är jag inte så intresserad av vad den och den artisten gjorde i studion, vad de gillar för mat och vilken som är deras favoritgitarr... ^^
Det som är roligt är att läsa intevjuer och insändare och uppfatta vad NME (smakdomare) tyckte då. Hur betraktades den artisten då och vad tyckte artisten.
Jag skulle kunna vara på hemsidan i ett helt liv.
Jag köper ibland MOJO och Uncut, mycket på rund av fantomsmärtor sedan NME slutat att vara bra.
Objektivisten skrev:''Tillgänglig'', var ordet.
CODY skrev:Nemas problemas Tompa som Mark E Smith hade sagt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster