Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Har jag obegränsat med utrymme också? Du e en generös sort Peter!
petersteindl skrev:hifikg skrev:Har jag obegränsat med utrymme också? Du e en generös sort Peter!
Du har det du valt med det begränsade utrymme det innebär Du får ju högtalarna gratis. Är det problem att välja?
HK430 skrev:får man välja till vilka basmoduler man vill också?
hifikg skrev:petersteindl skrev:hifikg skrev:Har jag obegränsat med utrymme också? Du e en generös sort Peter!
Du har det du valt med det begränsade utrymme det innebär Du får ju högtalarna gratis. Är det problem att välja?
Vissa jättemonster skulle inte platsa i mitt nuvarande lyssningsrum, men fick jag använda Drottningholmssalen på Sheraton som lyssningsrum så vill jag ha en komplett MBL-rigg som den de hade på hifimässan 2012.
I mitt nuvarande lyssningsrum vill jag ha ett par... OA 52
celef skrev:Men då hade jag såklart valt wilson audio wamm, för jag blir så glad då jag ser dom
Men jag blir ju lika glad när jag ser goldmund epilogen full system eller apologue
Hm, varför kan man inte få tre system
gflar skrev:Äh! Ändrar mig!
i64S
HK430 skrev:varför låsa sig till prof x? och inte y eller z om man nu ska ha basreflex?
HK430 skrev:Jag skulle ha valt så många AE IB15 element jag fått plats med i en IB lösning + de bästa in wall högtalarna jag kunde hitta
Med ett sådant dolt system skulle en respektive aldrig ha något att gnälla på, ultimat!
hevi skrev:Då punkt "4" är en realitet såhär i husrenoveringstider, så ställer jag mitt hopp till punkt "3". Faktum är att jag gillar punkt "3" väldigt mycket just nu...
Punkt 9 och beyond förstår jag inte helt (kanske) men kvinnor, och i synnerhet personen jag lever med idag går lätt före allt materialistiskt trams som vi hänger oss åt på detta forum...
petersteindl skrev:gflar skrev:Äh! Ändrar mig!
i64S
Ändra sig går inte. Sådana är spelreglerna. Hoppas du blir nöjd med ditt val på OA51, serienummer 0001.
Mvh
Peter
petersteindl skrev:HK430 skrev:Jag skulle ha valt så många AE IB15 element jag fått plats med i en IB lösning + de bästa in wall högtalarna jag kunde hitta
Med ett sådant dolt system skulle en respektive aldrig ha något att gnälla på, ultimat!
Då du väljer måste du vara precis. Exakt vilket antal AE IB15 element vill du ha? Exakt vilken in Wall högtalare väljer du? Namn och typbeteckning.
Mvh
Peter
gflar skrev:petersteindl skrev:gflar skrev:Äh! Ändrar mig!
i64S
Ändra sig går inte. Sådana är spelreglerna. Hoppas du blir nöjd med ditt val på OA51, serienummer 0001.
Mvh
Peter
Kan leva med det då det inte finns någon punkt om att uppgradering inte är tillåtet.
Har iofs redan LE2. Så det blir bara basarna för mig då
petersteindl skrev:hevi skrev:Då punkt "4" är en realitet såhär i husrenoveringstider, så ställer jag mitt hopp till punkt "3". Faktum är att jag gillar punkt "3" väldigt mycket just nu...
Punkt 9 och beyond förstår jag inte helt (kanske) men kvinnor, och i synnerhet personen jag lever med idag går lätt före allt materialistiskt trams som vi hänger oss åt på detta forum...
Vilka högtalare skulle du välja?
HK430 skrev:petersteindl skrev:HK430 skrev:Jag skulle ha valt så många AE IB15 element jag fått plats med i en IB lösning + de bästa in wall högtalarna jag kunde hitta
Då du väljer måste du vara precis. Exakt vilket antal AE IB15 element vill du ha? Exakt vilken in Wall högtalare väljer du? Namn och typbeteckning.
Mvh
Peter
hm, varje element sveper 3 liter luft.. åtta stycken kanske vore lagomt, de sitter ju två och två
faktisktskadad som jag är så känner jag inte till några in-wall tillverkare annat än ino, cc-pc4 är väl det största ino tillverkar
petersteindl skrev:HK430 skrev:petersteindl skrev:HK430 skrev:Jag skulle ha valt så många AE IB15 element jag fått plats med i en IB lösning + de bästa in wall högtalarna jag kunde hitta
Mvh
Peter
hm, varje element sveper 3 liter luft.. åtta stycken kanske vore lagomt, de sitter ju två och två
faktisktskadad som jag är så känner jag inte till några in-wall tillverkare annat än ino, cc-pc4 är väl det största ino tillverkar
Bra, du har gjort ditt val.
Mvh
Peter
Användare som besöker denna kategori: pLudio och 40 gäster