Patrick82 skrev:Högtalarkablarna håller 20 kg också.

Moderator: Redaktörer
mikro skrev:Patrick82 skrev:Morello skrev:Patrick82 skrev:Max_Headroom skrev:Det står att man får en sladd gratis. Det står inget om fabrikatet på sladden. Kan vara vad som helst från Clas Ohlson till Nord Ost Valhalla om man frågar mig. Coconut Audio också, förståss, men det ges inga garantier för det i 1a inlägget så vitt jag kan se.
Jag har tyvärr inga Cocnut Audio Tweaks, så det skiter sig för min del i alla fall.
Allt som ges bort är Coconut-Audio sladdar, de är värda tiotusentals kronor styck.
Nej, det är dom inte. I sådana fall hade du sålt kablarna för tiotusentals kronor styck, men nu ger du bort möget istället.
De har redan sålts för tiotusentals kronor styck, kunderna har lämnat tillbaka dem för att uppgradera till dyrare modeller.
Jag skall inte bygga billiga kablar något mer, för att alla kommer vilja uppgradera ändå och skicka tillbaka dem. Jag har inte plats för alla sladdar.
Men snälla, lägg ner nu. Först skriver du att du ska lägga ner Coconut-audio och din webbshop p g a att ingen köper något, nu köper tydligen folk som galningar av dig. Hur ska du ha det?
IngOehman skrev:mikro skrev:Patrick82 skrev:Morello skrev:Patrick82 skrev:Max_Headroom skrev:Det står att man får en sladd gratis. Det står inget om fabrikatet på sladden. Kan vara vad som helst från Clas Ohlson till Nord Ost Valhalla om man frågar mig. Coconut Audio också, förståss, men det ges inga garantier för det i 1a inlägget så vitt jag kan se.
Jag har tyvärr inga Cocnut Audio Tweaks, så det skiter sig för min del i alla fall.
Allt som ges bort är Coconut-Audio sladdar, de är värda tiotusentals kronor styck.
Nej, det är dom inte. I sådana fall hade du sålt kablarna för tiotusentals kronor styck, men nu ger du bort möget istället.
De har redan sålts för tiotusentals kronor styck, kunderna har lämnat tillbaka dem för att uppgradera till dyrare modeller.
Jag skall inte bygga billiga kablar något mer, för att alla kommer vilja uppgradera ändå och skicka tillbaka dem. Jag har inte plats för alla sladdar.
Men snälla, lägg ner nu. Först skriver du att du ska lägga ner Coconut-audio och din webbshop p g a att ingen köper något, nu köper tydligen folk som galningar av dig. Hur ska du ha det?
Patrick82 har varit helt konsekvent.
Han har ju berättat att de som köper (framförallt stamkunderna) inte
köper via helsidan utan genom att skicka email, bland annat. Bara att
läsa vad han skriver utan att förenkla det eller ta ut något lösryckt ur
det så det inte stämmer med vad han skrivit längre.
Vh, iö
IngOehman skrev:PS. Jag är långt ifrån övertygad om att några av Patrick82s produkter är
nämnvärt ljudpåverkande överhuvudtaget, men i termer av prisvärdhet
är det svårt att kritisera något så är gratis.
KarlXII skrev:
Mikro, uppemot hälften - om inte mer - av dina poster hittills på faktiskt.se handlar om Coconut eller Patrick82.
Det börjar likna stalkande.
Din syn på det hela är nu väl känd och hörd.
Koppla av och fokusera på annat. Du är härmed varnad.
/K12
mikro skrev:Tompa_39 skrev:Jag tror att mikro och Partick82 är samma person....
Misstänker att jag får på nöten av gubbjäveln så fort jag öppnar käften i någon av dessa trådar, oavsett vad jag skriver. Men nej, jag och Patrick är inte samma person.
mikro skrev:Men nej, jag och Patrick är inte samma person.
Morello skrev:Jag tycker Patrick borde få sig en ordentlig varning!
Det är rätt lönlöst att ställa den frågan då mikro inte kommer kunna replikera.Max_Headroom skrev:mikro skrev:Men nej, jag och Patrick är inte samma person.
Varför inte då?
MO och MÖ, nu lugnar ni ner er.MagnusÖstberg skrev:Morello skrev:Jag tycker Patrick borde få sig en ordentlig varning!
Han har ju genomfört ett prejudikat för hur företag får använda forumet.
Det är ju inte hans fel att han tillåts marknadsföra sig via forumet och skriva saker om sina produkter som inte får kritiseras. Han tituleras dessutom glädjespridare.
Det är bara något helt nytt på forumet.
MagnusÖstberg skrev:Det är rätt lönlöst att ställa den frågan då mikro inte kommer kunna replikera.Max_Headroom skrev:mikro skrev:Men nej, jag och Patrick är inte samma person.
Varför inte då?
Patrick82 skrev:mangrove skrev:Patrick82 skrev:Ett par SATA kablar också.
Jag är inte spekulant, men jag skulle älska att se en bild på en av dina SATA-kablar!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster