kodapa skrev:Den första låter inte illa iaf.
Ser MYCKET stiligt ut. Kommer ge en del dynamiskt headroom jämfört med den lilla mupps+sub som skymtar i bakgrunden

Bjuder du in till lyssning för oss i närområdet, när du är klar?
Moderator: Redaktörer
kodapa skrev:Den första låter inte illa iaf.
Morgan skrev:
Ser MYCKET stiligt ut. Kommer ge en del dynamiskt headroom jämfört med den lilla mupps+sub som skymtar i bakgrunden(I alla fall ovanför delningen)
Morgan skrev:Bjuder du in till lyssning för oss i närområdet, när du är klar?
kodapa skrev:Ganska intressant att resa sig upp så man har huvudet över högtalaren, låter inge vidare...
Ganska intressant att resa sig upp så man har huvudet över högtalaren, låter inge vidare...
celef skrev:Ganska intressant att resa sig upp så man har huvudet över högtalaren, låter inge vidare...
intressant notering, och hur blir det med olika lyssningsavstånd? och om du håller dig inom linjens höjd? känns det som att linjen gärna skulle vara längre?
celef skrev:Nattlorden skrev:kodapa skrev:Ganska intressant att resa sig upp så man har huvudet över högtalaren, låter inge vidare...
Du får bygga en bassockel till den så den kommer upp lite?
man kan testa att luta linjen lite bakåt
njoak skrev:Spännande! Jag är grymt avundsjuk på att du kommit så långt, kan jag avslöja... Och de blev ju fina också!(eller den, då, men jag antar att nummer två blir det med)
kodapa skrev:Fostex skrev:Bildbevis!
Det kommer, blir så trist ljus på kvällen. Nu kollar jag på knattehockey!
Fjonkalicious skrev:kodapa skrev:Fostex skrev:Bildbevis!
Det kommer, blir så trist ljus på kvällen. Nu kollar jag på knattehockey!
Tycker det verkar som att du tittar på din telefon istället för knattehockey. Ajabaja!
Fostex skrev:Det blev riktigt snyggt det där! Cred! Skulle vara kul att lyssna på systemet någon gång.
Behöver du mer headroom i basen nu?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster