DQ-20 skrev:screen skrev:Det var dom vackraste piP jag sett!!!
Det ante mig liksom...![]()
/DQ-20
+1

Mvh
Peter
Moderator: Redaktörer
DQ-20 skrev:screen skrev:Det var dom vackraste piP jag sett!!!
/DQ-20
petersteindl skrev:DQ-20 skrev:screen skrev:Det var dom vackraste piP jag sett!!!
/DQ-20
+1Jag letade efter screen i tråden
![]()
Mvh
Peter
JB skrev:Nattlorden skrev:Bryr du dig nog om musik för att skaffa Ino, så bryr du dig nog tillräckligt för att snurra diskanten ett halvt varv också.
Fast tänk om diskanten låter bättre när den är vänd uppochned och trådskaparen därmed har dom bäst ljudande piParna i hela världen?
IngOehman skrev:Per: Bry dig inte om det då, de är ju inte ens dina.
Skillnaden är troligen mycket liten hos dig, de hörs ju inte alls där.
Och i själva verket är det ingen stor skillnad ens hos den som äger
dem. Men jag skulle ändå vrida dem rätt.
Vh, iö
sten_anders skrev:
Jag lyckades till sist med ett brett stämjärn att försiktigt lossa diskantelementet och vända på det. Mission accomplished! Two more to go.
sten_anders skrev:IngOehman skrev:Per: Bry dig inte om det då, de är ju inte ens dina.
Skillnaden är troligen mycket liten hos dig, de hörs ju inte alls där.
Och i själva verket är det ingen stor skillnad ens hos den som äger
dem. Men jag skulle ändå vrida dem rätt.
Vh, iö
Har någon sagt till dig att du likar Gene Hackman?
Åtminstone på din bild här på faktiskt.se
Agonist skrev:En följdfråga, inte angående det man ser utan snarare det man hör (eller inte hör): jag har mina piP på en sådan generös höjd att de låter bättre placerade upp-och-ned. Jag ser nu dock att även mina diskanter är felmonterade, de sitter på samma sätt som de i Masur-exemplaren ovan. Följden blir, med andra ord, att de nu är rättvända. Ska jag kanske helt enkelt låta det vara så? De låter fantastiskt bra som det är nu, finns det någon vits med att vrida diskanterna 180 grader då - utöver det faktum att rätt ska vara rätt alltså.
Jag har ändå planer på att ge lådorna en ny finish så jag kommer att vara där och pilla hur som helst, kanske ska passa på att vrida till diskanterna på samma gång![]()
Tacksam för svar och/eller synpunkter vid tillfälle
/Agonist
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster