Moderator: Redaktörer
Bill50x skrev: I alla fall hos HF var det en avsevärd skillnad mellan "rak" återgivning och Exakt.
/ B
sportbilsentusiasten skrev:Även om det var det bästa jag hört något system spela i affären är det bättre hemma hos mig. Både ljudmässigt o musikaliskt.
doze84 skrev:Det var ju lite debatter sist.
ivor-isobarik skrev:Bassman och undertecknad hörde ett annat par A242 installerat av en "Expert" här med ADS som källa. Som inledande försvar bör tilläggas att försteget,en Exotik,lämnat byggnaden och en Klimax Kontrol var på ingående.
Minns inte hela upplevelsen i detalj men Bassman kanske har någon reflektion? Det var hur som helst inte bra. Det var väldigt ljust och detaljerat,Led Zeppelinlåten vi hörde fick en påträngande banjoplockande dominans och total avsaknad av botten. Hade inte hört Linn på nästan 15 år vid tidpunkten och drog slutsatsen att Linn inte längre var någonting att ha.
Objektivisten skrev:pinnen skrev:Ino/NAD grått
Väl talat!
IngOehman skrev:Sameness är det värsta jag vet.
IngOehman skrev:Då är det inget du behöver fungera på.
IngOehman skrev:Javisst. Det finns de som inte tycker musiken begränsas ens
av uppspelning i iphone via den inbyggda högtalaren.
Och då är det, som sagt, bara att säga grattis!
Å andra sidan kan jag tänka mig att de som inte uppfattar lik-
riktningen kanske går miste om väldigt mycket? Men om de
inte lider av det så spelar det ju ingen roll.
Vh, iö
Bill50x skrev:PappaBas skrev:Hmm jag tycker Linns Exakt system verkar misstänkt likt svenska Diracs Live system?
Aldrig hört talas om, berätta mer!
/ B
Bill50x skrev:sportbilsentusiasten skrev:Även om det var det bästa jag hört något system spela i affären är det bättre hemma hos mig. Både ljudmässigt o musikaliskt.
Lyckos! Vad spelar du på idag?
/ B
Zzombie skrev:Konvertera låter lite religionsrelaterat...vilket det i o f sig kan vara med Apple och Linn...
pinnen skrev:Linn var ju ballt på 80-talet men hur går det för märket numera?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 35 gäster