Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Tycker synd om OA51 som förlorade stormästartiteln på målsnöret. Men kul med molle som bara bor ett stenkast ifrån mig. Jag trodde molle skulle vara helt annorlunda, för han ser så arg ut på sin avatar.Men han visade sig ju vara en riktigt trevlig prick.
Är extra sugen på att utmana nu när det är så nära, måste bara fixa, dämpvägg, heltäckningsmatta och få upp draperier först. Hm och ja bygga basar också.
molle skrev:Tack alla trevliga östergökare som var med och gjorde lördagen till en minnesvärd dag! Jag trivdes som fisken i vattnet. Det kryllar verkligen av trevligt folk på forat.
Precis som Ingvar skrev så känns själva tävlingsmomentet underordnat alla de andra värden som uppstår när man träffas på det här viset. Förutom att få uppleva andras anläggningar så tycker jag att det är jätteskoj att få del av ny musik och nya artister. Supertramp måste jag utforska närmare!
Nu råkade marginalerna vara på min sida, och har också fått flera uppslag till hur jag kan vässa systemet framöver. Ovärderligt!
Lördagens haksläpp stod Ingvar för när han efter avklarad lyssning utbrast "vad har du för nåt som står och piper? Otroligt irriterade." Det visade sig att en av mina två avjoniserare (för luftkvaliteten, inte musikditon) gav ifrån sig ett missljud runt 18500 hz...
Alexi skrev:Oj, tog över en timma innan det blev fullt denna gång.
KarlXII skrev:Alexi skrev:Oj, tog över en timma innan det blev fullt denna gång.
Aja, sen kommer avbokningarna.
KarlXII skrev:Jag är alltid sugen men inser att andra behöver platsen ibland.
Fjonkalicious skrev:Ett önskemål från en som inte kan delta: det hade varit roligt att se vad de tävlande spelar på för anläggning. Har full förståelse för de som inte vill skriva det på forumet. Men för de som vill så uppskattas det!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster