Moderator: Redaktörer
Slartibartfast skrev:Jag undrar hur filtret ser ut när man kan vrida på mellanregister/diskant delen på det där sättet.. En smart lösning eller ingen lösning alls?
Mvh Jocke
Max_Headroom skrev:Slartibartfast skrev:Jag undrar hur filtret ser ut när man kan vrida på mellanregister/diskant delen på det där sättet.. En smart lösning eller ingen lösning alls?
Mvh Jocke
Eftersom man skickar med en DSP borde man väl kunna åstadkomma en del?
Undras just bara om man kan få dom med elektroniken i en lös låda, inte inbyggd i högtalaren.
TC brukar göra väldigt bra produkter.
dom där högtalarna ser ju intressanta ut som Genelec-dödare, men för hemma-stereo vetetusan
Har oxå ett TC M3000 som knappt används längre på grund av alla bra mjukvarureverbsimulationer
ptr skrev:Har oxå ett TC M3000 som knappt används längre på grund av alla bra mjukvarureverbsimulationer som finns med i Sequoia..
/ptr
Nagrania skrev:Det finns ju en som jag gärna skulle kunna tänka mig och det är M6000.
Nagrania skrev:...Ganska kul tycker jag och det visar ju också vilka möjligheter man har när man klipper digitalt...
På det hela taget har det blivit petigare och petigare med sådana detaljer ju mer bitdjup och samplingsfrekvens ökat..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster