Moderator: Redaktörer
Oresound skrev:Vad är vad på bilden, tre olika konstruktioner?
forzell skrev:Svart SAT Amplifix med fjärr och kartong. väldigt bra skick, varit innne på service, kvitto finnes . Bytes mot en större hembio stärkare. skillnader i värde går säkert ordna på något vis.
Edit: hdmi ett krav.. bor 5 mil norr om Göteborg
forzell skrev:Har en Thorens 160B med SME III arm till övers, kablarna behöver ev bytas i tonarmen då en av kabelskorna har hoppat av. hade gärna bytt den mot en större integrerad förstärkare minst 100 w per kanal gärna mer. Den får gärna inte vara allt för ful att se på då jag delar bostad med min fru.
Även stor äldre hembio maskin typ Pioneer AX10 kan vara av intresse..
Bor 5mil norr om gbg
forzell skrev:Har en Thorens 160B med SME III arm till övers, kablarna behöver ev bytas i tonarmen då en av kabelskorna har hoppat av. hade gärna bytt den mot en större integrerad förstärkare minst 100 w per kanal gärna mer. Den får gärna inte vara allt för ful att se på då jag delar bostad med min fru.
Även stor äldre hembio maskin typ Pioneer AX10 kan vara av intresse..
Bor 5mil norr om gbg
flathead skrev:Lastmotstånd för förstärkarmätning eller nåt annat kul.
16ohm per styck finns 6 styck.
Storlek diam. 50mm längd 500mm.
Dom är STORA !!
Effekt tålighet 800W vid 25 grader och en bit över 4000V.
Bytes mot nåt kul.
Finns även en bunt kylflänsar modell stora lämpliga till klass A steg eller motordrivare.
darkg skrev:flathead skrev:Lastmotstånd för förstärkarmätning eller nåt annat kul.
Dom är STORA !!
Bytes mot nåt kul.
Finns även en bunt kylflänsar modell stora lämpliga till klass A steg eller motordrivare.
Orkar du fixa bilder?
flathead skrev:Lastmotstånd för förstärkarmätning eller nåt annat kul.
Dom är STORA !!
Bytes mot nåt kul.
Vinylcalle skrev:Har en Harman Kardon AVR-7500 i väldigt fint skick. Ett monster. Byter gärna med något annat dock ingen hembioutrustning.![]()
MvH Carl
Användare som besöker denna kategori: Conan och 1 gäst