Nu får det allt räcka så jag har slängt ned handsken

Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:Grattis Per!![]()
Säg att det var den där operetten som avgjorde.
Mvh
Peter
BosseS skrev:Hur lyder juryns motivering?
Var det en jordskredsseger med 17-16?
PerStromgren skrev:BosseS skrev:Hur lyder juryns motivering?
Var det en jordskredsseger med 17-16?
Det förekommer inte röstning längre i vår lilla klubb. I stället samlas juryn och diskuterar fram ett konsensusbeslut om vem som vann, om man kan tala om en vinnare. Min anläggning och mitt rum hade mindre fel, även om Empas hade färre, men kanske större, fel. Anläggningarna och rummen är väldigt olika: jag har dipoler i ett ganska stort, "livligt", rum medan Empa har direktstrålare i ett mindre, ganska dött, rum.
Nästa battle blir ganska lika, men Andreas säger att hans anläggning (som är rät lik Empas) och rum är bättre injusterade. Då blir det nog flytt av vandringspris...
Almen skrev:Grattis, Per! Quad är fina grejer.
Komorok skrev:@AndreasArvidsson: Din förenkling får stå för dig. Hos mig ställer musiken avsevärt större krav än film. Tumregler suger.
AndreasArvidsson skrev:Sitter hellre och funderar på vad för musik jag skall spela för att rå på den regerande mästaren
Komorok skrev:Telarcs gamla utgåva av Tchaikowskys 1812 är ju alltid aktuell. Få stycken är så svåråtergivna.
PerStromgren skrev:... och jag funderar på min kammare, det kan du vara övertygad om!
PerStromgren skrev:Komorok skrev:Telarcs gamla utgåva av Tchaikowskys 1812 är ju alltid aktuell. Få stycken är så svåråtergivna.
Den dyker nog upp på nästa battle, har utmanaren hotat med!
PerStromgren skrev:Seså, pojkar! Detta är Sola-GÖKS tråd, stick och bråka annorstädes!
Här, t.ex: viewtopic.php?f=9&t=58852
PerStromgren skrev:Var inte för kaxig Andreas, det kanske finns någon liten obetydlig krack i mellanregsitret som visar vilken elevationsvinkel kanon hade vid inspelningen! Eller nå't!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 51 gäster