Vi har två av dessa på jobbet, dom är "okey" men låter lite torrt, saknar djupbas helt, saknar en del upplösning i diskanten, basen låter "bonk" och mellanregistret lite "papprigt" (i brist på bättre ord).
total onaturligt ljud, men absolut inte dåligt så att man stör sig alls utan bara inte naturligt, men dom sprider ljudet ganska bra och kan spela förhållandevis starkt för sin storlek och är helt perfekta för om någon ska stå och prata i en mic eller det ska spelas lite musik på AW'n i något av våra öppna fikarum. 
Två av dessa fyller ut helt okey placerade vid vägg och det blir ett ganska "stort" ljud.
Viktigt hos oss är att dom dessutom är väldigt enkla att förstå sig på (helt avgörande att vår personal ska kunna nyttja dom på egen hand) 
Helt okey lösning, absolut inget JAG skulle satsa på, men till det vi använder dom till så är dom ganska bra faktiskt och tror det blir svårt att hitta en bättre lösning med storleken och enkelheten + fungtionen i beräkning 
 Men JAG hade gärna sett att dom inte lät lika "papprigt" i mellanregistret för att känna min helt nöjd. 
Att basen är "bonkig" är svårt att komma undan med ett 8" element med tydlig puckel vid avstämningen för att få fram "parykänslan" och i detta fallet är det oftast snarare något bra !
Dom används ju till just det så då kan det bara vara bra att få ut så mycket party som möjligt ur så lite låda som möjligt, samt att risken blir mindre att dom låter för tamt om dom placeras olyckligt, om det "finns lita bonk att ta av"...