Och gainen i slutsteget går ej att ställa.
Vet du om du har bättre gain ut från den stora antimoden än de små?

Moderator: Redaktörer
Beakungen skrev:Problemet är att kör jag ner gain in i antimoden så blir gainen in i slutsteget för liten!
Nattlorden skrev:Beakungen skrev:Problemet är att kör jag ner gain in i antimoden så blir gainen in i slutsteget för liten!
Ingen aning. Jag vet däremot att outputmöjligheten ökades i 2013-versionen av DualCore. Du får väl gå inte på deras site och jämföra data. Eller så skriver du till dem, de är duktiga på att svara.
Beakungen skrev:tjo!
Har stora problem med att signalen in i min antimode blir på tok för hög! Dvs den klipper signalen vilket gör att basen inte riktigt blir som den bör vara.
genstruktur skrev:Beakungen skrev:tjo!
Har stora problem med att signalen in i min antimode blir på tok för hög! Dvs den klipper signalen vilket gör att basen inte riktigt blir som den bör vara.
Jag hade det problemet när jag körde hög känslighet på ingången på antimoden, men när jag sänkte till låg så försvann problemet. Sen om det är optimalt vet jag inte, för jag spelar nog inte tillräckligt högt för att veta om det medför några begränsningar.
I mitt fall tror jag det är att receivern skickar för hög signal till antimoden som är problemet.
Beakungen skrev:genstruktur skrev:Beakungen skrev:tjo!
Jag hade det problemet när jag körde hög känslighet på ingången på antimoden, men när jag sänkte till låg så försvann problemet. Sen om det är optimalt vet jag inte, för jag spelar nog inte tillräckligt högt för att veta om det medför några begränsningar.
I mitt fall tror jag det är att receivern skickar för hög signal till antimoden som är problemet.
Men då har du den stora antimoden misstänker jag? Jag har den minsta! Så kan inte ställa några nivåer alls i den
genstruktur skrev:Ja jo, det är antimode 2.0.
Beakungen skrev:genstruktur skrev:Ja jo, det är antimode 2.0.
Kan du ställa utnivå i din?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster