Ny här

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
Glasmannen

Ny här

Inläggav Glasmannen » 2014-10-18 02:53

Hej ny på forumet och jag måste säga att det verkar vara mkt sköj folk här
Som är hjälpsamma och intresserade av hifi. Jag har en liten fråga varför har
Var och varannan person en rosa pudel som avatar ? Hehehe önskar alla en go helg

Användarvisningsbild
petersteindl
Der Eiermann

Re: Ny här

Inläggav petersteindl » 2014-10-18 03:31

Glasmannen skrev:Hej ny på forumet och jag måste säga att det verkar vara mkt sköj folk här
Som är hjälpsamma och intresserade av hifi. Jag har en liten fråga varför har
Var och varannan person en rosa pudel som avatar ? Hehehe önskar alla en go helg

Välkommen och ha en bra helg. Den rosa pudeln är en standardavatar på detta forum som man kan välja. Många nöjer sig med den.

Mvh
Peter
VD Bremen Production AB + Ortho-Reality AB; Grundare av Ljudbutiken AB; Fd import av hifi; Konstruktör av LICENCE No1 D/A, Bremen No1 D/A, Forsell D/A, SMS FrameSound, Bremen 3D8 m.fl.

Användarvisningsbild
Conan

Inläggav Conan » 2014-10-18 09:23

Och innan den rosa vovven var det en fräck idolbild av Paris Hilton...

Välkommen, Glasmannen!

Användarvisningsbild
darkg
Ljushuvud

Inläggav darkg » 2014-10-18 09:44

Hm, jag skulle kanske skaffa en profilbild. Men jag identifierar mig inte med något! Eller allt! "I am not nothing in the sense of emptiness, but I am the creative nothing, the nothing out of which I myself as creator create everything". "Du är blott ett kaos, du kan inte höra fågelsång". Vad får man om man blandar Max Stirner och Di Leva? Är jag gud eller den färg som sakta torkar på fuskbyggarens utedass?
Don’t just do something, sit there.

Användarvisningsbild
hifikg
Mr Clickbait

Inläggav hifikg » 2014-10-18 10:57

darkg skrev:Hm, jag skulle kanske skaffa en profilbild. Men jag identifierar mig inte med något! Eller allt! "I am not nothing in the sense of emptiness, but I am the creative nothing, the nothing out of which I myself as creator create everything". "Du är blott ett kaos, du kan inte höra fågelsång". Vad får man om man blandar Max Stirner och Di Leva? Är jag gud eller den färg som sakta torkar på fuskbyggarens utedass?

Troligen så reflekterar ditt ansikte/din kropp en del ljus. Fånga det så får du en fin avatar. Välkommen!
Sitter nöjd :)

Användarvisningsbild
darkg
Ljushuvud

Inläggav darkg » 2014-10-18 12:14

Tack! Jag har varit med sedan 2011, men välkommen vill jag alltid vara. Jo, ett porträtt kan man tänka skulle kunna vara bra, men ska det vara med eller utan skägg till exempel? Jag får nog arbeta lite som Picasso här.
Don’t just do something, sit there.

Återgå till Generellt om hifi