Moderator: Redaktörer
BORIS skrev:PerStromgren skrev:Boris, vi måste nog inse att vartenda inlägg har en mer eller mindre grad av "..., som jag uppfattar saken.". Det får vi nog leva med, utan att man måste betona det jämnt. De flesta klarar fin-fint att skilja på ren sakupplysning och rent tyckande. Däremellan används lämpligen sunt förnuft.
Har du läst inläggen!? Seriöst Per ibland är du mer än lovligt enögd
Det är ju precis det jag skrev i mitt ursprungsinlägg
Givetvis är det subjektiva uppfattningar! Som jag inflikade innan IÖ kom med Ehhh... du har fel....och andra trevligheter
Ta nu och använd ditt sunda förnuft, du har ju ett påstår du
BORIS skrev:Man får komma ihåg att det är en mans uppfattning, ingen universell sanning.
Om det är så att dom låter olika är det troligt att vissa föredrar den ena medan andra föredrar det andra alternativet
BORIS skrev:Vad i detta inlägget är så anmärkningsvärt att det överhuvudtaget ska mötas med kritik ifrån Mod?
(eller nån annan för den delen)
Eftersom du skriver "inte bara" antar jag att kritiken kvarstår
BORIS skrev:Faktum kvarstår det är din uppfattning att återgivningen är så god som möjligt enligt förutsättningarna,
BORIS skrev:Om det är så att dom låter olika är det troligt att vissa föredrar den ena medan andra föredrar det andra alternativet
BORIS skrev:
Man får komma ihåg att det är en mans uppfattning, ingen universell sanning.
Om det är så att dom låter olika är det troligt att vissa föredrar den ena medan andra föredrar det andra alternativet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster