Moderator: Redaktörer
sprudel skrev:Kära Ob!
Är du nykter?
BORIS skrev:Ja, det är nästan lika logiskt som ditt intresse för dyrkablar
hifikg skrev:BORIS skrev:Ja, det är nästan lika logiskt som ditt intresse för dyrkablar
Klart att något som inte påverkar ljudet inte gör någon skillnad oavsett det är "aktivt" eller inte. Det finns sämre prylar att satsa sina surt förvärvade slantar på, prylar som faktiskt försämrar ljudet. Det TROR jag inte entreqs lådor gör. Har man tur påverkar de t o m akustiken i rummet på ett positivt sätt.
Intresse för dyrkablar?
Beakungen skrev:hifikg skrev:BORIS skrev:Ja, det är nästan lika logiskt som ditt intresse för dyrkablar
Klart att något som inte påverkar ljudet inte gör någon skillnad oavsett det är "aktivt" eller inte. Det finns sämre prylar att satsa sina surt förvärvade slantar på, prylar som faktiskt försämrar ljudet. Det TROR jag inte entreqs lådor gör. Har man tur påverkar de t o m akustiken i rummet på ett positivt sätt.
Intresse för dyrkablar?
Dyrkablar är fint! jag har så nedlans dåligt ljud i min bmw 523i från 98! Minsta stereon med 4x10w och elementen baktill är inte ens bredband utan dåliga basar utan diskonter![]()
MEN som tur ÄR så har jag beställt 100 meter Nordost-kabel som jag ska dra till samtliga högtalare!
Då kan det inte bli något annat än grymt bra va?
Objektivisten skrev:Beakungen skrev:hifikg skrev:
Intresse för dyrkablar?
Dyrkablar är fint! jag har så nedlans dåligt ljud i min bmw 523i från 98! Minsta stereon med 4x10w och elementen baktill är inte ens bredband utan dåliga basar utan diskonter![]()
MEN som tur ÄR så har jag beställt 100 meter Nordost-kabel som jag ska dra till samtliga högtalare!
Då kan det inte bli något annat än grymt bra va?
Flatkabel under bilmattorna sitter som pitten i Greta!
soundbrigade skrev:Någon hade väl kommit på Entreq-snubbarna med att handla dyrkontakter och kablar på Klas-i-Sjön ....![]()
![]()
hifikg skrev:Hur mycket man vill betala är upp till var och en. Bara man vet vad man betalar för. Tycker jag.
hifikg skrev:Hur mycket man vill betala är upp till var och en. Bara man vet vad man betalar för. Tycker jag.
soundbrigade skrev:hifikg skrev:Hur mycket man vill betala är upp till var och en. Bara man vet vad man betalar för. Tycker jag.
Det ligger väl mycket arbete bakom sladdarna och det är väl det man betalar för.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 16 gäster