Har har all ACO han behöver och det är ingen luring med frågeställningen, även om jag tycker att frågeställningen kunde varit ställd annorlunda, lite så här:
"Hej,
jag har en massa småstumpar spillbitar av ACO som jag jag vill kassera. Det är diverse småstumpar som inte är intressant för någon att ta över, så de behöver gå på tippen.
Då kom jag att tänka på hur de skall hanteras och då kom också tankarna in på vilket material det är, liksom vad händer om skiten brinner och så vidare - vad sjutton är det gjort av,
och därför ställer jag frågan här för fler kanske vill ta del av svaret. Det är ju trots allt något plastmaterial som många av oss har en hel del av i våra bostadsrum."
Inget konstigt alls att undra det här kan jag tycka. Måste säga att diverse insinuationer och mysko protektionism mot Ino är märkligare. Ingvar kan nog hantera det här alldeles själv.
Som Ingvar skriver så är det ingen annan än han som kan svara, och han väljer också hur han vill svara. Vi andra kan bara bedöma det och dra våra slutsatser. Antingen så säger han bara hur det skall kasseras, eller så ger han mer ingående produktinformation som kan glädja dem som nu funderar över hälsoeffekter vid brand. De som inte är nöjda med svaret av produktinformationen kan ju alltid slänga ut sina dämpskivor och ersätta dem med mineralull.
Case closed som jag ser det