Bubben skrev:Jag har under de senaste dagarna fått en del PM från deltagare i köpet där vissa har tydligt meddelat att de inte vill hoppa av, och vissa som oroligt har frågat om det läggs ner.
Det är bara 1 person som har sagt att hans tålamod är slut, och han har gjort det öppet i tråden.
Så jag vill än en gång vara tydlig med att jag kommer INTE försöka skrota gruppköpet. Jag kommer heller inte bistå någon som vill hoppa av, utan det får man ta direkt med AE. Jag sitter heller inte på några pengar, utan hela summan och lite till ligger redan hos AE.
Om man nu vill hoppa av det här så tänker jag att den enklaste och förmodligen minst kostsamma, är att anonsera ut här i tråden om mågon vill ta över ens varor. Om det blir så på något håll så får ni lösa det ekonomiska mellan er, och jag önskar endast ett PM som säger till vem man vill lämna över sin beställning. Jag kommer inte bli någon mellanhand för betalning/hantering i någon mer omfattning än jag redan är.
Hoppas det var tydligt.
Hej tak for dit svar. Jeg føler at jeres reaktion er lidt sur / voldsom. Man må da have lov til at lufte sin mening. Jeg har glædet mig som et barn til at komme igang med at bygge mine højttalere. Men jeg tør ikke at gå igang med træarbejdet eller købe mellemtone / diskanter før end at jeg står med mine enheder i hånden. Da jeg er i tvivl om at AE kan levere eller om de evt. går konkurs.
Men nu venter jeg pænt og krydser finger på at de kommer i løbet af sommeren.
Og misforstå mig ikke jeg er SUPER glad for at have fået enhederne til en rigtig god pris.
Med venlig hilsen Martin