Moderator: Redaktörer
Mixon skrev:Hemmabioreceiver Yamaha RX-V1500 (7x120w 8 ohm) titan bytes mot stereoförstärkare med fjärrkontroll.
mikeett skrev:2 st sls10:or, finns i 42l lådor (av plywood????)
Bytes gärna mot ett lock öl, lite kaffe eller bara kom och hämta.
Finns i Hisings Backa, GÖTEBORG.
dropboxbild
misanplass skrev:Dreambox DM500 HD skänkes.
mrk skrev:Behöver en liten reciever till garaget för att driva mina vintage vägghögtalare
Krav fungerande radiodel
Kanske en mini-/microstereo, behöver i så fall bara centralenheten
Yttre skick inte särskilt viktigt, funktion däremot krav
Kan byta mot något annat kul
HenrikTornquist skrev:mrk skrev:Behöver en liten reciever till garaget för att driva mina vintage vägghögtalare
Krav fungerande radiodel
Kanske en mini-/microstereo, behöver i så fall bara centralenheten
Yttre skick inte särskilt viktigt, funktion däremot krav
Kan byta mot något annat kul
Jag har en Kenwood KR-6400 och en Wharfedale Denton i källaren. I alla fall Kenwooden är jag säker på funktionen.
Fanatic skrev:Har fortfarande:
2st XTZ 12.18P i Valnöt
2st XTZ 12.18P i Blanksvart
1st T-amp 2400MKX (fläktmoddat)
1st MiniDSP obal.
1 par Cerwin Vega DC10 med nya skumkanter och nya kondensatorer i delningsfilter.
gekados skrev:Oppo BDP-105EU (svart) bytes mot OPPO103D (inte EU modell).
NAD 7100 (behöver nya relä, annars väl fungerade. Bytes mot fungerande lödstation.
Båda finns i Knivsta.
Trevlig helg !
flathead skrev:Peerless kit 20-2 nytt i kartong (8"+kondiskant+filter)
Pass F5 i ovanlig byggform (hög och smal) bra värme element till vintern.
En hög diverse för garagestereo...yamaha receiver nad cd akai bandarehemska kompakthögtalare...
Intressanta saker är rörbaserade repobjekt eller bra fikabröd vid avhämtning
mrk skrev:flathead skrev:Peerless kit 20-2 nytt i kartong (8"+kondiskant+filter)
Pass F5 i ovanlig byggform (hög och smal) bra värme element till vintern.
En hög diverse för garagestereo...yamaha receiver nad cd akai bandarehemska kompakthögtalare...
Intressanta saker är rörbaserade repobjekt eller bra fikabröd vid avhämtning
Vad är det för Yamaha-reciever? Funktion? Finns var?
shike skrev:NAD C521BEE CD-spelare skänkes mot avhämtning i Göteborg. Titanfinish.
Har börjat visa ålderstecken i form av hackande skivor och då och då rassel i slädens mekanism. Går kanske att åtgärda med rengöring, smörjning eller i värsta fall byte av laser. Originalkartong, manual och fjärrkontroll finns.
ekkove skrev:Philips 212 electronic som bara snurrar medan man håller på hastighetsknappen samt en luxman 320c som är en aning stukad bortskänkes.
Hämtas i Hägersten.
/Ove
Colquhoun skrev:En HRT I-streamer bytes mot Beovox cx-50 eller cx-100. Även liknande små högtalare kan vara intressant
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster