Moderator: Redaktörer
Martin skrev:Apsubben är ju snyggast, men sedan är ju frågan om du inte måste ha två st.
niklas skrev:Eller kanske den här
Slartibartfast skrev:Tja, mycket är redan sagt... Jag säger som en av de visa inom industrin vilken jag litar mycket på (som också visat sig ha rätt på de punkter jag inte vetat..) att flera basstöd är bättre än ett.
IngOehman skrev:Slartibartfast skrev:Tja, mycket är redan sagt... Jag säger som en av de visa inom industrin vilken jag litar mycket på (som också visat sig ha rätt på de punkter jag inte vetat..) att flera basstöd är bättre än ett.
Vill bara försiktigt påminna om att basstöd är ett Ino Audio-varumärke.
Hetsporren skrev:Okej, men vilken sub tycker du jag bör välja då?
Haakan_W skrev:finns det några begränsningar på hur många basstöd man kan koppla in?
IngOehman skrev:Det vill säga, jag tyckte att det största ljudförbättring man enkelt kunde åstadkomma, i alla de miljöer där de demonstrerades, var att stänga av dem.

Lena skrev:lite extra punsh är väl aldrig fel
Grismannen skrev:Jag rekomenderar att köpa en sub med inbyggt steg där fas, volym, och frekvens kan justeras.
Haakan_W skrev:alltså om du väl ska skaffa sub är det nog lika att köpa minimum på 2st 12".. känns som om det inte ger så mycket annars... speciellt eftersom dom du funderar på knappt går djupare i frekvens än dina stativare?
Hetsporren skrev:Haakan_W skrev:alltså om du väl ska skaffa sub är det nog lika att köpa minimum på 2st 12".. känns som om det inte ger så mycket annars... speciellt eftersom dom du funderar på knappt går djupare i frekvens än dina stativare?
Men de behöver ju då inte matas med signaler över 80 Hz och
lär då låta ännu bättre än om de används som "fullregister"?
Användare som besöker denna kategori: data_foggen, HenrikTornquist, RogerGustavsson och 4 gäster