Hemlån av Acoustic Illusion

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
2-ch

Re: Hemlån av Acoustic Illusion

Inläggav 2-ch » 2015-12-29 13:45

Jag tyckte ni med f8 presenterade en vettig högtalare som borde fungera bra i många moderna hem.
Det vore verkligen tråkigt om det var det enda vi fick se från AI. Även om jag förstår att Anders bortgång blev ett hårt slag.

Kommer att tänka på honom då och då och jag saknar honom.

Användarvisningsbild
jonasp
Blomkålsadmin

Re: Hemlån av Acoustic Illusion

Inläggav jonasp » 2016-01-05 10:14

Wolfie skrev:Fjonk: Lade ni ner detta helt efter Anders bortgång?

Mina vänner, Acoustic Illusion är inte nerlagt och jag ämnar fortsätta projektet. 2014 blev ett väldigt turbulent år för undertecknad, på alla plan. Jag fick en dotter bara en månad innan Anders tragiska bortgång, det var ett väldigt tungt år på mitt dagliga arbete (som också är ett bolag jag har grundat), och situationen som helhet skapade en stressnivå som jag helt enkelt inte riktigt kunde hantera. 2015 har blivit mycket bättre på flera plan, men av naturliga skäl har jag prioriterat min dotter och familjen framför bolagsbyggandet.

Men Acoustic Illusion kommer att leva vidare. Utmaningen är såklart ännu större när Anders inte är med längre. Jag ser dock detta som ett litet problem - det stora problemet är givetvis att Anders inte finns kvar i livet. Utmaningar går att tackla men vår vän och min kollega kommer inte tillbaka.
Grundare och VD i Acoustic Illusion AB

Föregående

Återgå till Generellt om hifi