Moderator: Redaktörer
Eargasm skrev:Om detta stämmer, håll hårt i era 800-serie...
Kevin_Mitnick skrev:Det kan behövas lite nytänkande hos B&W. Designmässigt är deras högtalare bedrövliga (inkl 800-serien). Hoppas på bättring med nya ägare.
Kevin_Mitnick skrev:Det kan behövas lite nytänkande hos B&W. Designmässigt är deras högtalare bedrövliga (inkl 800-serien). Hoppas på bättring med nya ägare.
Nattlorden skrev:Kevin_Mitnick skrev:Det kan behövas lite nytänkande hos B&W. Designmässigt är deras högtalare bedrövliga (inkl 800-serien). Hoppas på bättring med nya ägare.
Vad menar du med designmässigt? Akustiskt (vilket är relevant) eller visuellt (vilket är irrelevant) ?
bootstrap skrev:
Dags för ett gruppköp och konvertera till högtalarlådor!?
. Yu er kendt som audiophil, og ansvarlig for at skaffe kapital i store mængder i de firmaer han er i, heriblandt Youtube og Facebook.
Kevin_Mitnick skrev:bootstrap skrev:
Dags för ett gruppköp och konvertera till högtalarlådor!?
Nattlorden kanske är på?
Alexi skrev:Jag tror B&W nu mer kommer fokusera på exklusiva livsstilsprodukter och hörlurar eftersom där finns störst marginaler just nu och det är områden man redan varit inne på med bl.a Nautilus-serien.
Morello skrev:Alexi skrev:Jag tror B&W nu mer kommer fokusera på exklusiva livsstilsprodukter och hörlurar eftersom där finns störst marginaler just nu och det är områden man redan varit inne på med bl.a Nautilus-serien.
Jag började nog iofs sortera bort B&W från de riktiga seriösa aktörerna någon gång början på 2000-talet då toppmodellerna faktiskt började bli påtagligt sämre än föregångarna.
Nattlorden skrev:Morello skrev:Alexi skrev:Jag tror B&W nu mer kommer fokusera på exklusiva livsstilsprodukter och hörlurar eftersom där finns störst marginaler just nu och det är områden man redan varit inne på med bl.a Nautilus-serien.
Jag började nog iofs sortera bort B&W från de riktiga seriösa aktörerna någon gång början på 2000-talet då toppmodellerna faktiskt började bli påtagligt sämre än föregångarna.
Nåja, nog är väl senaste omgångarna 802 bättre än första 801 ?
Nattlorden skrev:Morello skrev:Alexi skrev:Jag tror B&W nu mer kommer fokusera på exklusiva livsstilsprodukter och hörlurar eftersom där finns störst marginaler just nu och det är områden man redan varit inne på med bl.a Nautilus-serien.
Morello skrev:Nattlorden skrev:Morello skrev:
Både ja och nej - på Bowers tid kännetecknades 801- och 802-modellerna av mycket god ingenjörskonst. Tex var integrationen mellan elementen mycket snygg och frekvensgången i olika riktningar välkontrollerad. Det kan näppeligen sägas om en del modeller som lanserades efter hans bortgång.
Användare som besöker denna kategori: TommyE och 13 gäster