Moderator: Redaktörer
sprudel skrev:Det är väl helt avhängigt vilken betydelse man tillskriver F/E-lyssning som analysinstrument.
sprudel skrev:Det är väl helt avhängigt vilken betydelse man tillskriver F/E-lyssning som analysinstrument.
Flint skrev:sprudel skrev:Det är väl helt avhängigt vilken betydelse man tillskriver F/E-lyssning som analysinstrument.
F/e-tstet är ointressant så länge det inte åtföljs av någon form av blind subjektiv utvärdering av objektets förmåga att leverera välljud.
Morello skrev:sprudel skrev:Det är väl helt avhängigt vilken betydelse man tillskriver F/E-lyssning som analysinstrument.
Jag tycker att ett seriöst genomfört FE-test kan vara ett kul komplement till ordentliga mätningar. Enbart FE-test ser jag inte som ett riktigt apparattest då FE-testet inte är en kvantitativ testmetod.
Morello skrev:Flint skrev:sprudel skrev:Det är väl helt avhängigt vilken betydelse man tillskriver F/E-lyssning som analysinstrument.
F/e-tstet är ointressant så länge det inte åtföljs av någon form av blind subjektiv utvärdering av objektets förmåga att leverera välljud.
Att meta är att veta.
sprudel skrev:Morello skrev:sprudel skrev:Det är väl helt avhängigt vilken betydelse man tillskriver F/E-lyssning som analysinstrument.
Jag tycker att ett seriöst genomfört FE-test kan vara ett kul komplement till ordentliga mätningar. Enbart FE-test ser jag inte som ett riktigt apparattest då FE-testet inte är en kvantitativ testmetod.
Hehe! Du är för skön. Jag är förtjust i ditt envetna perspektiv.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster