Moderator: Redaktörer
RogerGustavsson skrev:Audio Research har såvitt jag vet inte tillverkat högtalare men väl distribuerat Magnepan Tympani. Du tänker möjligtvis inte på Acoustic Research, högtalartillverkaren?
adagio skrev:Intressanta videos!! Helt rätt, kul att se Maggies. Ang rör o krångel är det väl inte krångligare än man gör det. Å Audio Research är väl några av de mint krångliga märkena?
Rydberg skrev:Vad tycker de som sett filmen om utsagan ARC gör avseende kabellyftare?
Rydberg skrev:Vad tycker de som sett filmen om utsagan ARC gör avseende kabellyftare?
sprudel skrev:Rydberg skrev:Vad tycker de som sett filmen om utsagan ARC gör avseende kabellyftare?
Vad säger de?
Morello skrev:Rydberg skrev:Vad tycker de som sett filmen om utsagan ARC gör avseende kabellyftare?
Snart har vi en till tråd om blindtester.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
darkg skrev:Det är nog mest du som tjötar om det.Du kanske kan få låna ett för test om du ber snällt?
Flint skrev:darkg skrev:Det är nog mest du som tjötar om det.Du kanske kan få låna ett för test om du ber snällt?
Njae, jag offrar bara tid på sånt jag bedömer är värt det.
Flint skrev:darkg skrev:Det är nog mest du som tjötar om det.Du kanske kan få låna ett för test om du ber snällt?
paa skrev:Flint skrev:darkg skrev:Det är nog mest du som tjötar om det.Du kanske kan få låna ett för test om du ber snällt?
Det verkar som att du bedömer att det är speciellt mycket värt att hacka på Morello?
paa skrev:Rydberg skrev:Vad tycker de som sett filmen om utsagan ARC gör avseende kabellyftare?
Är det inte konstigt att deras guldöra Warren inte använder kabellyftare i sitt testrum?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster