Moderator: Redaktörer
majjen04 skrev:
Testerna visade som vanligt att vi i testpanelen hade "dåliga" öron då vi ej hörde alla förbättringar!![]()
Mvh
Kenth
Magnuz skrev:Vee-Eight skrev:Sanoj:
Sanning å säga så har jag bara sett eco3 hos en människa, och det var avr7000. Mer skeptiker än så får man leta efter på den här sidan Faktiskt.se.
Fast inte så länge...
Rydberg skrev:Jag vet inte vem "Invar" är tyvärr......![]()
Kan inte du som ändå innehar en fil.dr i fysik bidra med något vettigt någongång? Anmärkningsvärt
xeizo skrev:Det lär ju göra hundra-tusen gånger större skillnad att byta vardagsrumsmatta, man kanske skulle börja sälja designade "Hifi-mattor"?![]()
Eller finns det redan![]()
Callisto skrev:Rydberg skrev:Jag vet inte vem "Invar" är tyvärr......![]()
Kan inte du som ändå innehar en fil.dr i fysik bidra med något vettigt någongång? Anmärkningsvärt
Du kan väl upplysa mig om hur en "grönmålad kant" påverkar ljudet.
Rydberg skrev:Callisto skrev:Rydberg skrev:Jag vet inte vem "Invar" är tyvärr......![]()
Jag har glömt den exakta förklaringen men jag kommer ihåg att den var mätbar.
Callisto skrev:Rydberg skrev:Callisto skrev:Rydberg skrev:Jag vet inte vem "Invar" är tyvärr......![]()
Var kan man finna dessa data, är det avhandlat i någon tråd här på faktiskt?
Rydberg skrev:Callisto skrev:Rydberg skrev:Callisto skrev:Rydberg skrev:Jag vet inte vem "Invar" är tyvärr......![]()
Var kan man finna dessa data, är det avhandlat i någon tråd här på faktiskt?
Tror saken diskuterades vid ett besök i Sthlm. Du som är sån polare med Öhman och som har betett dig så respektfullt kan ju ta och ringa honom och fråga om detaljerna.
Rydberg skrev:Du som är sån polare med Öhman och som har betett dig så respektfullt kan ju ta och ringa honom och fråga om detaljerna.
Callisto skrev:Jag tror faktiskt fler än jag är intresserade av att veta de fysikaliska egenskaperna i detta fall. Kan mycket lätt annars kvalificeras in under rubriken "ormolja", även det.
norman skrev:Japp, här är en som också vill veta!Man tycker ju att det är lite osannolikt att en målad kant påverkar (om man nu inte smetar på hemskt tjockt och ojämnt med färg)
Kevin_Mitnick skrev:Hetsporren skrev:Jag har förresten inte lossat min servett som är fasttejpad på tidningen ännu, funderar på att göra det men vet inte riktigt vad jag skall använda den till eller bvad jag skall testa?
Spara den tills den dagen du sitter på toaletten och kommer på att du har slut på toalettpapper.
xeizo skrev:Det lär ju göra hundra-tusen gånger större skillnad att byta vardagsrumsmatta, man kanske skulle börja sälja designade "Hifi-mattor"?![]()
Eller finns det redan![]()
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 5 gäster